Στην επέκταση της εισόδου στα λεωφορεία από την μπροστινή θύρα προσανατολίζεται η ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) κρίνοντας επιτυχή την εφαρμογή του πιλοτικού μέτρου σε ορισμένες γραμμές.
Την ίδια στιγμή, αξιολογούνται θετικά τα αποτελέσματα της, πιλοτικής και πάλι, τοποθέτησης τουρνικέ (περιστρεφόμενες μπάρες μεταξύ πόρτας και οδηγού οχήματος) μέσα σε λεωφορεία, που λειτουργούν εδώ και λίγες εβδομάδες στη γραμμή 302 «Γέρακας - Δουκίσσης Πλακεντίας».
Οι μπάρες έχουν τοποθετηθεί σε τέσσερα οχήματα της γραμμής 302 και η διοίκηση της ΟΣΥ υποστηρίζει ότι έχει παρατηρηθεί αύξηση των εσόδων και μείωση της εισιτήριο-διαφυγής από τότε που τοποθετήθηκε το σύστημα.
Επιβάτες, από την άλλη, επιμένουν ότι το νέο σύστημα προκαλεί σημαντικές καθυστερήσεις στη διαδικασία επιβίβασης.
Κύκλοι της Ο.ΣΥ. Α.Ε. σημειώνουν ότι το σύστημα με τις μπάρες στα λεωφορεία μπορεί να εφαρμοστεί κυρίως σε γραμμές που δεν έχουν πάρα πολύ μεγάλη επιβατική κίνηση και που διέρχονται από σταθμούς με συγκεκριμένο αριθμό επιβιβάσεων.
Υπάρχουν μάλιστα σκέψεις οι μπάρες να τοποθετηθούν σε δύο πόρτες των λεωφορείων (μπροστινή και μεσαία) ώστε να επιταχύνεται η διαδικασία επιβίβασης. Ωστόσο, επισημαίνουν ότι τα οφέλη, όπως αποτυπώνονται από την πιλοτική λειτουργία της γραμμής 302, είναι πολύ μεγάλα σε επίπεδο εσόδων, ακόμη και εάν δεν εφαρμοστεί σε γραμμές με μεγάλη κίνηση.
Σύντομα πρόκειται, σύμφωνα με πληροφορίες, να προκηρυχθεί ανοιχτός διαγωνισμός για την επέκταση του συστήματος και σε άλλα λεωφορεία, με προδιαγραφές που να είναι συμβατές με το μελλοντικό σύστημα έξυπνου εισιτηρίου, το οποίο είναι προγραμματισμένο να εφαρμοστεί σε όλα τα μέσα, σταθερά και οδικά.
ΠΗΓΗ: ypodomes.com
ΠΗΓΗ: trolleatzis.com
Την ίδια στιγμή, αξιολογούνται θετικά τα αποτελέσματα της, πιλοτικής και πάλι, τοποθέτησης τουρνικέ (περιστρεφόμενες μπάρες μεταξύ πόρτας και οδηγού οχήματος) μέσα σε λεωφορεία, που λειτουργούν εδώ και λίγες εβδομάδες στη γραμμή 302 «Γέρακας - Δουκίσσης Πλακεντίας».
Οι μπάρες έχουν τοποθετηθεί σε τέσσερα οχήματα της γραμμής 302 και η διοίκηση της ΟΣΥ υποστηρίζει ότι έχει παρατηρηθεί αύξηση των εσόδων και μείωση της εισιτήριο-διαφυγής από τότε που τοποθετήθηκε το σύστημα.
Επιβάτες, από την άλλη, επιμένουν ότι το νέο σύστημα προκαλεί σημαντικές καθυστερήσεις στη διαδικασία επιβίβασης.
Κύκλοι της Ο.ΣΥ. Α.Ε. σημειώνουν ότι το σύστημα με τις μπάρες στα λεωφορεία μπορεί να εφαρμοστεί κυρίως σε γραμμές που δεν έχουν πάρα πολύ μεγάλη επιβατική κίνηση και που διέρχονται από σταθμούς με συγκεκριμένο αριθμό επιβιβάσεων.
Υπάρχουν μάλιστα σκέψεις οι μπάρες να τοποθετηθούν σε δύο πόρτες των λεωφορείων (μπροστινή και μεσαία) ώστε να επιταχύνεται η διαδικασία επιβίβασης. Ωστόσο, επισημαίνουν ότι τα οφέλη, όπως αποτυπώνονται από την πιλοτική λειτουργία της γραμμής 302, είναι πολύ μεγάλα σε επίπεδο εσόδων, ακόμη και εάν δεν εφαρμοστεί σε γραμμές με μεγάλη κίνηση.
Σύντομα πρόκειται, σύμφωνα με πληροφορίες, να προκηρυχθεί ανοιχτός διαγωνισμός για την επέκταση του συστήματος και σε άλλα λεωφορεία, με προδιαγραφές που να είναι συμβατές με το μελλοντικό σύστημα έξυπνου εισιτηρίου, το οποίο είναι προγραμματισμένο να εφαρμοστεί σε όλα τα μέσα, σταθερά και οδικά.
ΠΗΓΗ: ypodomes.com
ΠΗΓΗ: trolleatzis.com