Πρόκειται για 5μηνες συμβάσεις περίπου 200 ελεγκτών κομίστρουΣτην πρόσληψη με πεντάμηνες συμβάσεις περίπου 200 ελεγκτών κομίστρου, οι οποίοι θα προέρχονται - για πρώτη φορά - από τις λίστες ανέργων του ΟΑΕΔ, αναμένεται να προχωρήσει ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ).
Με τις προσλήψεις αυτές η διοίκηση του ΟΑΣΑ σχεδιάζει να καλύψει τα κενά στον τομέα των ελέγχων, συνεχίζοντας την εκστρατεία για την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής.
Οι προσλήψεις αναμένεται να γίνουν το προσεχές διάστημα, ενώ οι 200 νέοι ελεγκτές θα διαμοιραστούν ανάλογα με τις ανάγκες που υπάρχουν στις εταιρίες Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) και Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ). Ειδικά η δεύτερη, δυσκολεύεται να αντεπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες ελέγχων που δημιούργησε η ένταξη στο δίκτυο του Μετρό των εφτά νέων σταθμών του.
Την αντίθεσή τους στις προσλήψεις αυτές εκφράζουν οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, που σημειώνουν ότι η ΣΤΑΣΥ έχει δραματικές ελλείψεις προσωπικού, όμως για να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία της απαιτούνται προσλήψεις σε τακτικό προσωπικό.
Καταγγέλλουν δε πως όσοι επιλεγούν να εργαστούν για διάστημα πέντε μηνών ως ελεγκτές κομίστρου, θα έχουν «καθαρές αποδοχές 450 ευρώ το μήνα», τις οποίες χαρακτηρίζουν «φιλοδώρημα».
Σημειώνεται, ότι το ζήτημα της λαθρεπιβίβασης στις αστικές συγκοινωνίες εξακολουθεί να εμφανίζει υψηλά ποσοστά, καθώς σε οδικά μέσα και μέσα σταθερής τροχιάς φτάνει κατά μέσο όρο το 20%. Στόχος του υπουργείου Μεταφορών είναι τα επίπεδα λαθρεπιβίβασης να μειωθούν στο 10% ή και χαμηλότερα στις οδικές συγκοινωνίες και στο 5% στις σταθερές συγκοινωνίες.
Ηδη, στη ΣΤΑΣΥ περίπου 250 εργαζόμενοι έχουν μετακινηθεί από διοικητικές θέσεις, κυρίως σε θέσης πώλησης και ελέγχου εισιτηρίων.
Με τις προσλήψεις αυτές η διοίκηση του ΟΑΣΑ σχεδιάζει να καλύψει τα κενά στον τομέα των ελέγχων, συνεχίζοντας την εκστρατεία για την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής.
Οι προσλήψεις αναμένεται να γίνουν το προσεχές διάστημα, ενώ οι 200 νέοι ελεγκτές θα διαμοιραστούν ανάλογα με τις ανάγκες που υπάρχουν στις εταιρίες Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) και Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ). Ειδικά η δεύτερη, δυσκολεύεται να αντεπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες ελέγχων που δημιούργησε η ένταξη στο δίκτυο του Μετρό των εφτά νέων σταθμών του.
Την αντίθεσή τους στις προσλήψεις αυτές εκφράζουν οι εργαζόμενοι στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, που σημειώνουν ότι η ΣΤΑΣΥ έχει δραματικές ελλείψεις προσωπικού, όμως για να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία της απαιτούνται προσλήψεις σε τακτικό προσωπικό.
Καταγγέλλουν δε πως όσοι επιλεγούν να εργαστούν για διάστημα πέντε μηνών ως ελεγκτές κομίστρου, θα έχουν «καθαρές αποδοχές 450 ευρώ το μήνα», τις οποίες χαρακτηρίζουν «φιλοδώρημα».
Σημειώνεται, ότι το ζήτημα της λαθρεπιβίβασης στις αστικές συγκοινωνίες εξακολουθεί να εμφανίζει υψηλά ποσοστά, καθώς σε οδικά μέσα και μέσα σταθερής τροχιάς φτάνει κατά μέσο όρο το 20%. Στόχος του υπουργείου Μεταφορών είναι τα επίπεδα λαθρεπιβίβασης να μειωθούν στο 10% ή και χαμηλότερα στις οδικές συγκοινωνίες και στο 5% στις σταθερές συγκοινωνίες.
Ηδη, στη ΣΤΑΣΥ περίπου 250 εργαζόμενοι έχουν μετακινηθεί από διοικητικές θέσεις, κυρίως σε θέσης πώλησης και ελέγχου εισιτηρίων.