Καταργείται το αμαξοστάσιο του Ελληνικού, ελέω πώλησης του παλιού αεροδρομίου; Το σίγουρο είναι ότι κάτι τέτοιο εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών, το οποίο ανέθεσε, έναντι 130.000 ευρώ, τη μελέτη για την κατάργηση του αμαξοστασίου Ελληνικού. Η μελέτη θα πρέπει να παραδοθεί σε 7 μήνες, από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης.
Αντικείμενο της μελέτης είναι η:
-καταγραφή, ανάλυση και αξιολόγηση των στοιχείων της υφιστάμενης κατάστασης λειτουργίας και του ρόλου του αμαξοστασίου Ελληνικού και των υπόλοιπων
αμαξοστασίων λεωφορείων και τρόλεϊ (οχήματα, γραμμές, συγκοινωνιακό έργο, υποστηρικτικές λειτουργίες, προσωπικό, διοικητική οργάνωση κ.λπ.),
-διατύπωση εναλλακτικών σεναρίων αναδιάταξης του συγκοινωνιακού έργου, σύμφωνα με τις δυνατότητες εκάστου αμαξοστασίου να αναλάβει την υποστήριξη επιπλέον γραμμών δραστηριοτήτων και συγκριτική αξιολόγηση των σεναρίων.
Το αμαξοστάσιο του Ελληνικού καταλαμβάνει έκταση περίπου 63.000 μ2, υποστηρίζοντας τη λειτουργία των λεωφορείων που δρομολογούνται σε γραμμές που εξυπηρετούν περιοχές των δήμων Αθηναίων, Αλίμου, Ελληνικού, Βούλας, Βάρης, Ηλιούπολης, Γλυφάδας, Πειραιώς, Μοσχάτου και Σαρωνίδας.
Στο ενδεχόμενο κατάργησης του αμαξοστασίου αντιδρούν οι εργαζόμενοι, οι οποίοι σημειώνουν ότι
«από το συγκεκριμένο αμαξοστάσιο εκτελείται το 25% του συνολικού έργου των λεωφορείων. Εάν φύγει από το Ελληνικό, που θα πάει; Στη Βάρη; Τα νεκρά χιλιόμετρα που θα κάνουν τα λεωφορεία θα είναι πάρα πολλά».
Φώτης Φωτεινός
Αντικείμενο της μελέτης είναι η:
-καταγραφή, ανάλυση και αξιολόγηση των στοιχείων της υφιστάμενης κατάστασης λειτουργίας και του ρόλου του αμαξοστασίου Ελληνικού και των υπόλοιπων
αμαξοστασίων λεωφορείων και τρόλεϊ (οχήματα, γραμμές, συγκοινωνιακό έργο, υποστηρικτικές λειτουργίες, προσωπικό, διοικητική οργάνωση κ.λπ.),
-διατύπωση εναλλακτικών σεναρίων αναδιάταξης του συγκοινωνιακού έργου, σύμφωνα με τις δυνατότητες εκάστου αμαξοστασίου να αναλάβει την υποστήριξη επιπλέον γραμμών δραστηριοτήτων και συγκριτική αξιολόγηση των σεναρίων.
Το αμαξοστάσιο του Ελληνικού καταλαμβάνει έκταση περίπου 63.000 μ2, υποστηρίζοντας τη λειτουργία των λεωφορείων που δρομολογούνται σε γραμμές που εξυπηρετούν περιοχές των δήμων Αθηναίων, Αλίμου, Ελληνικού, Βούλας, Βάρης, Ηλιούπολης, Γλυφάδας, Πειραιώς, Μοσχάτου και Σαρωνίδας.
Στο ενδεχόμενο κατάργησης του αμαξοστασίου αντιδρούν οι εργαζόμενοι, οι οποίοι σημειώνουν ότι
«από το συγκεκριμένο αμαξοστάσιο εκτελείται το 25% του συνολικού έργου των λεωφορείων. Εάν φύγει από το Ελληνικό, που θα πάει; Στη Βάρη; Τα νεκρά χιλιόμετρα που θα κάνουν τα λεωφορεία θα είναι πάρα πολλά».
Φώτης Φωτεινός