Η ΣΤΑΣΥ λόγω κερδών παραχώρησε την ετήσια επιδότησή της στην ΟΣΥ
Βοήθησέ με, να σε βοηθώ. Κάπως έτσι σκέφθηκε η ΣΤΑΣΥ (Μετρό, Τραμ, Ηλεκτρικός) και «χαρίζει» ολόκληρη την κρατική επιδότηση του 2014 στα λεωφορεία και τρόλεϊ. Επειδή η ΣΤΑΣΥ πρόκειται να παρουσιάσει κέρδη το 2014 (μπορεί να καλύπτει, με ίδια μέσα, τις ανάγκες της), παραχώρησε την ετήσια επιδότησή της στην ΟΣΥ (λεωφορεία, τρόλεϊ). Αντ' αυτού, αναμένει από τα λεωφορεία τροφοδοσία περισσοτέρων επιβατών στους σταθμούς Μετρό, Ηλεκτρικού και Τραμ.
Οι προσλήψεις στο Μετρό δίνουν προβάδισμα στους απολυμένους του 2010Ηδη, ο ΟΑΣΑ, προκειμένου να μη δημιουργηθούν ταμειακά προβλήματα στην ΟΣΥ, κατέβαλε στην εταιρεία την πρώτη δόση της επιδότησης της ΣΤΑΣΥ, ύψους 8,3 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι πριν από μερικούς μήνες δημιουργήθηκε πρόβλημα στη μισθοδοσία της ΟΣΥ, διότι ξαφνικά μειώθηκε η εγκριθείσα επιχορήγηση του 2013.
Οσον αφορά την επιβατική κίνηση των αστικών συγκοινωνιών, κοινή παραδοχή είναι ότι το Μνημόνιο πήγε χρόνια πίσω τις αστικές συγκοινωνίες. Από το 2009 έως και το 2012 τα μέσα μαζικής μεταφοράς απώλεσαν 200 εκατ. επιβιβάσεις! Σε απόλυτα μεγέθη, οι αστικές συγκοινωνίες (Μετρό, Τραμ, Ηλεκτρικός, λεωφορεία, τρόλεϊ) διακίνησαν το 2012 652,2 εκατ. επιβάτες λιγότερους κατά 23,3%, σε σχέση με το 2009.
Τη μεγαλύτερη συρρίκνωση επιβατών - επιβιβάσεων γνώρισε ο Ηλεκτρικός με 24,4%, το Τραμ με 23,3% και τα λεωφορεία με 23,1%. Μείωση γνώρισε και το πιο σύγχρονο συγκοινωνιακό μέσο, το Μετρό, το οποίο απώλεσε το 13,4% της κίνησής του, όπως φανερώνουν τα στοιχεία του ΟΑΣΑ για το έτος 2012.
Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία του ΟΑΣΑ, για το 9μηνο του 2013, τα τρόλεϊ γνώρισαν αύξηση επιβιβάσεων 7,2% και το Τραμ 2,6%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012. Αντίθετα, πτώση επιβιβάσεων 25,6% σημειώθηκε στον Ηλεκτρικό, 16,5% στα λεωφορεία και 2% στο Μετρό. Συγκεντρωτικά, σε επίπεδο ομίλου, ο ΟΑΣΑ γνώρισε πτώση επιβιβάσεων - επιβατών κατά 11,27% και λειτουργικών εσόδων κατά 10,21%, σε σχέση με το 9μηνο του 2012.
Οι προσλήψεις στο Μετρό δίνουν προβάδισμα στους απολυμένους του 2010Ηδη, ο ΟΑΣΑ, προκειμένου να μη δημιουργηθούν ταμειακά προβλήματα στην ΟΣΥ, κατέβαλε στην εταιρεία την πρώτη δόση της επιδότησης της ΣΤΑΣΥ, ύψους 8,3 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι πριν από μερικούς μήνες δημιουργήθηκε πρόβλημα στη μισθοδοσία της ΟΣΥ, διότι ξαφνικά μειώθηκε η εγκριθείσα επιχορήγηση του 2013.
Οσον αφορά την επιβατική κίνηση των αστικών συγκοινωνιών, κοινή παραδοχή είναι ότι το Μνημόνιο πήγε χρόνια πίσω τις αστικές συγκοινωνίες. Από το 2009 έως και το 2012 τα μέσα μαζικής μεταφοράς απώλεσαν 200 εκατ. επιβιβάσεις! Σε απόλυτα μεγέθη, οι αστικές συγκοινωνίες (Μετρό, Τραμ, Ηλεκτρικός, λεωφορεία, τρόλεϊ) διακίνησαν το 2012 652,2 εκατ. επιβάτες λιγότερους κατά 23,3%, σε σχέση με το 2009.
Τη μεγαλύτερη συρρίκνωση επιβατών - επιβιβάσεων γνώρισε ο Ηλεκτρικός με 24,4%, το Τραμ με 23,3% και τα λεωφορεία με 23,1%. Μείωση γνώρισε και το πιο σύγχρονο συγκοινωνιακό μέσο, το Μετρό, το οποίο απώλεσε το 13,4% της κίνησής του, όπως φανερώνουν τα στοιχεία του ΟΑΣΑ για το έτος 2012.
Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία του ΟΑΣΑ, για το 9μηνο του 2013, τα τρόλεϊ γνώρισαν αύξηση επιβιβάσεων 7,2% και το Τραμ 2,6%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012. Αντίθετα, πτώση επιβιβάσεων 25,6% σημειώθηκε στον Ηλεκτρικό, 16,5% στα λεωφορεία και 2% στο Μετρό. Συγκεντρωτικά, σε επίπεδο ομίλου, ο ΟΑΣΑ γνώρισε πτώση επιβιβάσεων - επιβατών κατά 11,27% και λειτουργικών εσόδων κατά 10,21%, σε σχέση με το 9μηνο του 2012.