Πέρα από τους εντεταλμένους ελεγκτές κομίστρου, ιδιωτικές εταιρείες θα μπορούν να διεξάγουν ελέγχους στα μέσα μαζικής μεταφοράς, σύμφωνα με το σχέδιο νόμου «Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών, τηλεπικοινωνιών και δημοσίων έργων» του υπουργείου Μεταφορών.
Από το υπουργείο Μεταφορών επισημαίνουν ότι το άρθρο 29 απευθύνεται στον ΟΑΣΘ που είναι ημι-ιδιωτικός φορέας και όχι στον ΟΑΣΑ, αλλά είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο δύναται να αλλάξει στο μέλλον. Επίσης, στο νομοσχέδιο αναφέρονται τα εξής:
* Επεκτείνονται τα σημεία διάθεσης των εισιτηρίων και των καρτών. Τα νέα σημεία θα ανακοινωθούν από τον ΟΑΣΑ και πιθανότατα θα περιλαμβάνουν: σουπερμάρκετ, ΕΛΤΑ και τράπεζες.
* Η επιβολή του προστίμου γίνεται από τους εξουσιοδοτημένους ελεγκτές εντός του οχήματος και ειδικά για τους μετακινούμενους με το μετρό και τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, το πρόστιμο επιβάλλεται και σε όσους δεν επιδεικνύουν το αποδεικτικό του νόμιμου κομίστρου στις αποβάθρες μετά τα επικυρωτικά (ακυρωτικό).
* Εάν το πρόστιμο δεν εισπραχθεί εντός 60 ημερών από τη βεβαίωσή του, διαβιβάζεται στην οικεία ΔΟΥ και εισπράττεται, ως δημόσιο έσοδο, στο πενταπλάσιο του ύψους του.
Φ. Φ.
Από το υπουργείο Μεταφορών επισημαίνουν ότι το άρθρο 29 απευθύνεται στον ΟΑΣΘ που είναι ημι-ιδιωτικός φορέας και όχι στον ΟΑΣΑ, αλλά είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο δύναται να αλλάξει στο μέλλον. Επίσης, στο νομοσχέδιο αναφέρονται τα εξής:
* Επεκτείνονται τα σημεία διάθεσης των εισιτηρίων και των καρτών. Τα νέα σημεία θα ανακοινωθούν από τον ΟΑΣΑ και πιθανότατα θα περιλαμβάνουν: σουπερμάρκετ, ΕΛΤΑ και τράπεζες.
* Η επιβολή του προστίμου γίνεται από τους εξουσιοδοτημένους ελεγκτές εντός του οχήματος και ειδικά για τους μετακινούμενους με το μετρό και τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, το πρόστιμο επιβάλλεται και σε όσους δεν επιδεικνύουν το αποδεικτικό του νόμιμου κομίστρου στις αποβάθρες μετά τα επικυρωτικά (ακυρωτικό).
* Εάν το πρόστιμο δεν εισπραχθεί εντός 60 ημερών από τη βεβαίωσή του, διαβιβάζεται στην οικεία ΔΟΥ και εισπράττεται, ως δημόσιο έσοδο, στο πενταπλάσιο του ύψους του.
Φ. Φ.