Το μετρό του Λονδίνου, το παλαιότερο στον κόσμο, εξυπηρετεί τέσσερα εκατομμύρια επιβάτες καθημερινά.
Οι Λονδρέζοι αναμένεται να βρεθούν εκ νέου αντιμέτωποι με σοβαρά προβλήματα στις μετακινήσεις τους λόγω της νέας 48ωρης απεργίας που κηρύχθηκε από τη Δευτέρα στο μετρό για να καταγγελθεί η κατάργηση εκατοντάδων θέσεων εργασίας, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία Transport for London, η οποία διαχειρίζεται το μετρό της βρετανικής πρωτεύουσας.
Το συνδικάτο RMT (σωματείο εργαζομένων στους σιδηροδρόμους, στη ναυτιλία και τις μεταφορές) κήρυξε τη νέα κινητοποίηση σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την κατάργηση 960 θέσεων εργασίας στα εκδοτήρια εισιτηρίων των σταθμών.
Τον Φεβρουάριο εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες αντιμετώπισαν δυσκολίες καθώς δεκάδες σταθμοί του υπογείου σιδηροδρόμου του Λονδίνου παρέμειναν κλειστοί. Υπήρξαν μεγάλα προβλήματα στις οκτώ από τις ένδεκα γραμμές, ενώ προκλήθηκε τεράστια κυκλοφοριακή συμφόρηση στην πρωτεύουσα της Βρετανίας.
Ο συντηρητικός δήμαρχος του Λονδίνου Μπόρις Τζόνσον, ο οποίος έχει ανακοινώσει ένα ευρύ σχέδιο εκσυγχρονισμού του μετρό που συμπεριλαμβάνει την πλήρη αυτοματοποίηση των εκδοτηρίων των εισιτηρίων, επέκρινε έντονα την απόφαση του συνδικάτου να κηρύξει νέα απεργία.
Ερωτηθείς από το BBC σχετικά με προεκλογική του υπόσχεση ότι δεν θα έκλειναν τα εκδοτήρια εισιτηρίων στο μετρό, ο Τζόνσον απάντησε: «Αυτό ήταν έξι χρόνια πριν, όταν ακόμη δεν είχε εφευρεθεί το iPhone. Έκτοτε η τεχνολογία εξελίχθηκε και όλο και λιγότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα εκδοτήρια εισιτηρίων. Τα πράγματα προχωρούν, για τ' όνομα του Θεού».
Σύμφωνα με τον ίδιο, το κλείσιμο των εκδοτηρίων των εισιτηρίων θα επιτρέψει την εξοικονόμηση 50 εκατ. λιρών κατ' έτος.
Η απεργία είχε διακοπεί κατόπιν ανακοίνωσης του RMT ότι έλαβε «προτάσεις οι οποίες σταματούν το σχέδιο κατάργησης θέσεων» εργασίας. Οι διαπραγματεύσεις επαναλήφθηκαν έκτοτε αλλά δεν βρέθηκε λύση.
Ελλείψει μίας λύσης της ύστατης ώρας στις διαπραγματεύσεις οι συνδικαλισμένοι εργαζόμενοι σχεδιάζουν να απεργήσουν από τη Δευτέρα το βράδυ στις 21:00 (23:00 ώρα Ελλάδας) και για 48 ώρες, πριν η λειτουργία του μετρό αποκατασταθεί πλήρως το πρωί της Πέμπτης.
Το συνδικάτο έχει διαμηνύσει ότι σχεδιάζει άλλη μία τριήμερη απεργία από τη Δευτέρα 5η Μαΐου.
Το μετρό του Λονδίνου, το παλαιότερο στον κόσμο, εξυπηρετεί τέσσερα εκατομμύρια επιβάτες καθημερινά.
Σύμφωνα με το BBC, ο πρωθυπουργός της Βρετανίας Ντέιβιντ Κάμερον καταδίκασε μέσω μηνύματος στο Twitter την απεργιακή κινητοποίηση, την οποία χαρακτήρισε «αδικαιολόγητη και απαράδεκτη, καθώς θα πλήξει εκατομμύρια οικογένειες σε όλη την πρωτεύουσα και θα προκαλέσει χάος για τις επιχειρήσεις»,
Ο επικεφαλής του RMT, Μικ Κας αντέδρασε έντονα λέγοντας πως «αντί ο πρωθυπουργός «να επιτίθεται στους εργαζόμενους στο Tube που μάχονται για να προασπίσουν δουλειές και την (εργασιακή τους) ασφάλεια, ο Ντέιβιντ Κάμερον θα έπρεπε να ζητήσει από τον Μπόρις Τζόνσον να εξηγήσει γιατί αθετεί την υπόσχεσή του στους Λονδρέζους ότι τα εκδοτήρια εισιτηρίων δεν θα έκλειναν».
ΠΗΓΗ.
Οι Λονδρέζοι αναμένεται να βρεθούν εκ νέου αντιμέτωποι με σοβαρά προβλήματα στις μετακινήσεις τους λόγω της νέας 48ωρης απεργίας που κηρύχθηκε από τη Δευτέρα στο μετρό για να καταγγελθεί η κατάργηση εκατοντάδων θέσεων εργασίας, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία Transport for London, η οποία διαχειρίζεται το μετρό της βρετανικής πρωτεύουσας.
Το συνδικάτο RMT (σωματείο εργαζομένων στους σιδηροδρόμους, στη ναυτιλία και τις μεταφορές) κήρυξε τη νέα κινητοποίηση σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την κατάργηση 960 θέσεων εργασίας στα εκδοτήρια εισιτηρίων των σταθμών.
Τον Φεβρουάριο εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες αντιμετώπισαν δυσκολίες καθώς δεκάδες σταθμοί του υπογείου σιδηροδρόμου του Λονδίνου παρέμειναν κλειστοί. Υπήρξαν μεγάλα προβλήματα στις οκτώ από τις ένδεκα γραμμές, ενώ προκλήθηκε τεράστια κυκλοφοριακή συμφόρηση στην πρωτεύουσα της Βρετανίας.
Ο συντηρητικός δήμαρχος του Λονδίνου Μπόρις Τζόνσον, ο οποίος έχει ανακοινώσει ένα ευρύ σχέδιο εκσυγχρονισμού του μετρό που συμπεριλαμβάνει την πλήρη αυτοματοποίηση των εκδοτηρίων των εισιτηρίων, επέκρινε έντονα την απόφαση του συνδικάτου να κηρύξει νέα απεργία.
Ερωτηθείς από το BBC σχετικά με προεκλογική του υπόσχεση ότι δεν θα έκλειναν τα εκδοτήρια εισιτηρίων στο μετρό, ο Τζόνσον απάντησε: «Αυτό ήταν έξι χρόνια πριν, όταν ακόμη δεν είχε εφευρεθεί το iPhone. Έκτοτε η τεχνολογία εξελίχθηκε και όλο και λιγότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα εκδοτήρια εισιτηρίων. Τα πράγματα προχωρούν, για τ' όνομα του Θεού».
Σύμφωνα με τον ίδιο, το κλείσιμο των εκδοτηρίων των εισιτηρίων θα επιτρέψει την εξοικονόμηση 50 εκατ. λιρών κατ' έτος.
Η απεργία είχε διακοπεί κατόπιν ανακοίνωσης του RMT ότι έλαβε «προτάσεις οι οποίες σταματούν το σχέδιο κατάργησης θέσεων» εργασίας. Οι διαπραγματεύσεις επαναλήφθηκαν έκτοτε αλλά δεν βρέθηκε λύση.
Ελλείψει μίας λύσης της ύστατης ώρας στις διαπραγματεύσεις οι συνδικαλισμένοι εργαζόμενοι σχεδιάζουν να απεργήσουν από τη Δευτέρα το βράδυ στις 21:00 (23:00 ώρα Ελλάδας) και για 48 ώρες, πριν η λειτουργία του μετρό αποκατασταθεί πλήρως το πρωί της Πέμπτης.
Το συνδικάτο έχει διαμηνύσει ότι σχεδιάζει άλλη μία τριήμερη απεργία από τη Δευτέρα 5η Μαΐου.
Το μετρό του Λονδίνου, το παλαιότερο στον κόσμο, εξυπηρετεί τέσσερα εκατομμύρια επιβάτες καθημερινά.
Σύμφωνα με το BBC, ο πρωθυπουργός της Βρετανίας Ντέιβιντ Κάμερον καταδίκασε μέσω μηνύματος στο Twitter την απεργιακή κινητοποίηση, την οποία χαρακτήρισε «αδικαιολόγητη και απαράδεκτη, καθώς θα πλήξει εκατομμύρια οικογένειες σε όλη την πρωτεύουσα και θα προκαλέσει χάος για τις επιχειρήσεις»,
Ο επικεφαλής του RMT, Μικ Κας αντέδρασε έντονα λέγοντας πως «αντί ο πρωθυπουργός «να επιτίθεται στους εργαζόμενους στο Tube που μάχονται για να προασπίσουν δουλειές και την (εργασιακή τους) ασφάλεια, ο Ντέιβιντ Κάμερον θα έπρεπε να ζητήσει από τον Μπόρις Τζόνσον να εξηγήσει γιατί αθετεί την υπόσχεσή του στους Λονδρέζους ότι τα εκδοτήρια εισιτηρίων δεν θα έκλειναν».
ΠΗΓΗ.