O.SY. BUS DRIVERS ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ: Δ. Στρατούλη - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ: Δ. Στρατούλη

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ: Δ. Στρατούλη

Written By OsyBusDrivers on Παρασκευή 16 Μαΐου 2014 | 5:56 μ.μ.



ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΠΡΟΣ: Δ. Στρατούλη
Αξιότιμε κύριε βουλευτά
Ονομάζομαι Γιώργος Λουλακάκης και εργάζομαι 26 χρόνια στην Ο.ΣΥ (Αστικές Συγκοινωνίες). Έχω υπηρετήσει κατά τον μακρύ εργασιακό μου βίο τα δικαιώματα των εργαζομένων από όποια θέση και εάν βρισκόμουν είτε ως στέλεχος της Εταιρείας είτε ως εκπρόσωπος τους. Με λύπη μου ανέγνωσα το όνομα σας στην κατάπτυστη και συκοφαντική ανακοίνωση του Συνδικαλιστή της Ανεξάρτητης Παρέμβασης Κασσιμέρη με την οποία προσβάλει βάναυσα την αξιοπρέπεια μου και την επαγγελματική μου υπόσταση.
Επειδή έχετε μια μακρόχρονη πορεία στους αγώνες των εργαζομένων και πιστεύω ότι αγωνίζεσθε για την επικράτηση της αλήθειας απέναντι στο ψέμα και την συκοφαντία, σας ενημερώνω ότι επειδή αναφέρθηκε το όνομα σας στην ανακοίνωση του εν λόγω συνδικαλιστή σας δηλώνω ότι είμαι στη διάθεση σας οποτεδήποτε εσείς κρίνετε για να αξιολογήσετε τα καταγγελλόμενα με όλα τα στοιχεία που εσείς κρίνετε απαραίτητα.
Σε κάθε περίπτωση θα μου κάνετε ιδιαίτερη τιμή να επισκεφτείτε το Αμαξοστάσιο του Ελληνικού στο οποίο έχω την τιμή να υπηρετώ ως Υποδιευθυντής Κίνησης και αφού διαπιστώσετε ο ίδιος την αλήθεια να απομονώσετε τους συκοφάντες που χρησιμοποιούν ασκόπως το όνομα σας στα ψεύδη τους.



Με σεβασμό
Γιώργος Λουλακάκης
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top