Ξεκίνησε η κατασκευή του σταθμού Νέα Κρήνη, στην επέκταση του Μετρό της Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά. Αποτελεί το δεύτερο εργοτάξιο μετά από το φρέαρ εκκίνησης του ΤΒΜ (μετροπόντικας), στο οποίο ο ανάδοχος άρχισε τις κατασκευαστικές εργασίες.
Το μεγαλύτερο έργο συγκοινωνιακής υποδομής της Θεσσαλονίκης επεκτείνεται προς την Καλαμαριά με πέντε νέους σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,8 χλμ. υπόγειας γραμμής. Το έργο προβλέπει επίσης την κατασκευή των υποδομών για τη μελλοντική επέκταση της γραμμής προς το Αεροδρόμιο, καθώς και οργανωμένο χώρο μετεπιβίβασης από τις λεωφορειακές γραμμές στο σταθμό Μίκρα. Παράλληλα, στην ίδια θέση, προγραμματίζεται και η κατασκευή χώρου στάθμευσης ΙΧ οχημάτων.
Με τη λειτουργία της επέκτασης, το Μετρό θα αναβαθμίσει συγκοινωνιακά το Δήμο Καλαμαριάς, καθώς αναμένεται ότι η απόσταση από το σταθμό της Μίκρας μέχρι το κέντρο της Θεσσαλονίκης θα καλύπτεται σε λιγότερα από 15 λεπτά. Με το έργο αυτό αναμένεται ότι θα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 65.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση. Η κατασκευή της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2018.
Πηγή: ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ
Το μεγαλύτερο έργο συγκοινωνιακής υποδομής της Θεσσαλονίκης επεκτείνεται προς την Καλαμαριά με πέντε νέους σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη και Μίκρα) και 4,8 χλμ. υπόγειας γραμμής. Το έργο προβλέπει επίσης την κατασκευή των υποδομών για τη μελλοντική επέκταση της γραμμής προς το Αεροδρόμιο, καθώς και οργανωμένο χώρο μετεπιβίβασης από τις λεωφορειακές γραμμές στο σταθμό Μίκρα. Παράλληλα, στην ίδια θέση, προγραμματίζεται και η κατασκευή χώρου στάθμευσης ΙΧ οχημάτων.
Με τη λειτουργία της επέκτασης, το Μετρό θα αναβαθμίσει συγκοινωνιακά το Δήμο Καλαμαριάς, καθώς αναμένεται ότι η απόσταση από το σταθμό της Μίκρας μέχρι το κέντρο της Θεσσαλονίκης θα καλύπτεται σε λιγότερα από 15 λεπτά. Με το έργο αυτό αναμένεται ότι θα εξυπηρετούνται περισσότεροι από 65.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση. Η κατασκευή της επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά προβλέπεται να ολοκληρωθεί το 2018.
Πηγή: ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ