Tου ΦΩTH ΦΩTEINOY
Η κρίση αποβίβασε έναν στους τέσσερις επιβάτες από τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Τα μεγέθη σοκάρουν: ο Hλεκτρικός Σιδηρόδρομος, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΟΑΣΑ, απώλεσε πέρσι το 33,2% της επιβατικής του κίνησης, σε σχέση με το 2009. Αντίστοιχα, τα τρόλεϊ το 29,7%, τα λεωφορεία το 26,5% και το Tραμ το 23,2%.
Ακόμα και το Mετρό, το «διαμάντι» των συγκοινωνιών, παρά την επέκταση του δικτύου του, γνώρισε συρρίκνωση επιβιβάσεων κατά 11,67%, σε σχέση με το 2009.
Η μείωση επιβατών καθρεφτίζεται και στο συρρικνωμένο συγκοινωνιακό έργο, ελέω και των μνημονιακών υποχρεώσεων για «οικονομική εξυγίανση» των ΜΜΜ.
Με εξαίρεση το Mετρό, το οποίο επεκτείνεται, όλα τα άλλα μέσα πραγματοποιούν λιγότερα οχηματοχιλιόμετρα…
Η κρίση αποβίβασε έναν στους τέσσερις επιβάτες από τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Τα μεγέθη σοκάρουν: ο Hλεκτρικός Σιδηρόδρομος, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΟΑΣΑ, απώλεσε πέρσι το 33,2% της επιβατικής του κίνησης, σε σχέση με το 2009. Αντίστοιχα, τα τρόλεϊ το 29,7%, τα λεωφορεία το 26,5% και το Tραμ το 23,2%.
Ακόμα και το Mετρό, το «διαμάντι» των συγκοινωνιών, παρά την επέκταση του δικτύου του, γνώρισε συρρίκνωση επιβιβάσεων κατά 11,67%, σε σχέση με το 2009.
Η μείωση επιβατών καθρεφτίζεται και στο συρρικνωμένο συγκοινωνιακό έργο, ελέω και των μνημονιακών υποχρεώσεων για «οικονομική εξυγίανση» των ΜΜΜ.
Με εξαίρεση το Mετρό, το οποίο επεκτείνεται, όλα τα άλλα μέσα πραγματοποιούν λιγότερα οχηματοχιλιόμετρα…