Έτοιμος να ξανασκάψει το αθηναϊκό έδαφος είναι μετροπόντικας επεκτείνοντας ακόμα περισσότερο το Μετρό, με τη νέα γραμμή 4 που θα ξεκινά από το Γαλάτσι και θα καταλήγει στο Γουδή.
Αφετηρία της πρώτης φάσης θα είναι το Άλσος Βεΐκου, θα διασχίζει το Γαλάτσι, την Κυψέλη, τα Δικαστήρια, τη λεωφ. Αλεξάνδρας στο ύψος του Γκύζη, την πλατεία Εξαρχείων, την Ακαδημία, το Κολωνάκι, θα φθάνει στον Ευαγγελισμό, θα μπαίνει Καισαριανή, θα περνά από περιοχή της Νηαρ Ηστ, θα συνεχίζει στα Ιλίσια, στου Ζωγράφου και θα καταλήγει Γουδή.
Η πρώτη φάση της νέας γραμμής θα καλύπτει 12 χιλιόμετρα, μέσα από πυκνοκατοικημένες συνοικίες της Αθήνας, θα κατασκευαστούν 14 νέοι σταθμοί και σύμφωνα με εκτιμήσεις, η επέκταση του Μετρό θα εξυπηρετεί καθημερινά 220.000 επιβάτες. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι 1,3 δισ. ευρώ, με τα 800 εκατομμύρια να χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και τα υπόλοιπα από κονδύλια του ΕΣΠΑ και την συμμετοχή του ελληνικού δημοσίου.
Όλοι οι δρόμοι θα οδηγούν στο Μετρό, υπογράμμισε ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης καθώς αναμένεται οι περισσότερες λεωφορειακές γραμμές της πρωτεύουσας να τροφοδοτούν τους σταθμούς.
Η διαγωνιστική διαδικασία θα ξεκινήσει ουσιαστικά το Δεκέμβριο, ενώ ανάδοχος προβλέπεται να υπάρχει σε έναν χρόνο, και εκτιμάται ότι οι εργασίες θα αρχίσουν το 2016 με ορίζοντα ολοκλήρωσής τους το 2022.
Αφετηρία της πρώτης φάσης θα είναι το Άλσος Βεΐκου, θα διασχίζει το Γαλάτσι, την Κυψέλη, τα Δικαστήρια, τη λεωφ. Αλεξάνδρας στο ύψος του Γκύζη, την πλατεία Εξαρχείων, την Ακαδημία, το Κολωνάκι, θα φθάνει στον Ευαγγελισμό, θα μπαίνει Καισαριανή, θα περνά από περιοχή της Νηαρ Ηστ, θα συνεχίζει στα Ιλίσια, στου Ζωγράφου και θα καταλήγει Γουδή.
Η πρώτη φάση της νέας γραμμής θα καλύπτει 12 χιλιόμετρα, μέσα από πυκνοκατοικημένες συνοικίες της Αθήνας, θα κατασκευαστούν 14 νέοι σταθμοί και σύμφωνα με εκτιμήσεις, η επέκταση του Μετρό θα εξυπηρετεί καθημερινά 220.000 επιβάτες. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι 1,3 δισ. ευρώ, με τα 800 εκατομμύρια να χρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και τα υπόλοιπα από κονδύλια του ΕΣΠΑ και την συμμετοχή του ελληνικού δημοσίου.
Όλοι οι δρόμοι θα οδηγούν στο Μετρό, υπογράμμισε ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης καθώς αναμένεται οι περισσότερες λεωφορειακές γραμμές της πρωτεύουσας να τροφοδοτούν τους σταθμούς.
Η διαγωνιστική διαδικασία θα ξεκινήσει ουσιαστικά το Δεκέμβριο, ενώ ανάδοχος προβλέπεται να υπάρχει σε έναν χρόνο, και εκτιμάται ότι οι εργασίες θα αρχίσουν το 2016 με ορίζοντα ολοκλήρωσής τους το 2022.