Από όλους τους πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι Αυστριακοί υπήρξαν μέσα στο 2013 οι «επιμελέστεροι» χρήστες του τρένου ως μέσου για τις μετακινήσεις τους, έχοντας διανύσει στη διάρκεια της περασμένης χρονιάς κατά κεφαλήν κατά μέσο όρο 1.425 χιλιόμετρα, ενώ οι Έλληνες είναι εκείνοι που το χρησιμοποίησαν λιγότερο από όλους, έχοντας κάνει κατά κεφαλήν μόλις 75 χλμ. μετακινήσεις, όπως διαπιστώνεται σε πανευρωπαϊκή έρευνα της Αυστριακής Λέσχης Συγκοινωνίας που δημοσιεύτηκε την Τρίτη.
Ειδικότερα, στην κορυφή του καταλόγου των 26 από τις 28 χώρες-μέλη της Ε.Ε. στις οποίες διενεργήθηκε η έρευνα (σ.σ.: τόσο η Κύπρος όσο και η Μάλτα δεν διαθέτουν σιδηροδρομικό δίκτυο) ως προς τα κατά κεφαλήν διανυθέντα χιλιόμετρα μέσα στο 2013 βρίσκεται η Αυστρία με 1.425, ακολουθούμενη από τη Γαλλία με 1.400, τη Σουηδία με 1.235, τη Δανία με 1.215 και τη Γερμανία με 1.085, ενώ στο τέλος της σχετικής λίστας είναι η Ελλάδα με 75 χλμ.
Συνολικά η απόσταση που διένυσαν πρόσωπα στην Αυστρία μέσα στο 2013, με αυστριακά τρένα, ανερχόταν σε 12,1 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα.
Όπως διαπιστώνεται στην έρευνα, σε πολλές χώρες-μέλη της Ε.Ε. υπάρχει τα τελευταία χρόνια τάση αύξησης στη χρησιμοποίηση των σιδηροδρόμων για τις μετακινήσεις του πληθυσμού, με ιδιαίτερα σημαντική αύξηση να παρουσιάζεται από το 2005 και μετά, κυρίως σε Αυστρία, Βρετανία, Σουηδία και Λουξεμβούργο, ενώ μείωση καταγράφηκε σε Ιταλία, Ουγγαρία, Βουλγαρία και Ρουμανία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Επιμέλεια: Χρύσα Λουγιάκη
Ειδικότερα, στην κορυφή του καταλόγου των 26 από τις 28 χώρες-μέλη της Ε.Ε. στις οποίες διενεργήθηκε η έρευνα (σ.σ.: τόσο η Κύπρος όσο και η Μάλτα δεν διαθέτουν σιδηροδρομικό δίκτυο) ως προς τα κατά κεφαλήν διανυθέντα χιλιόμετρα μέσα στο 2013 βρίσκεται η Αυστρία με 1.425, ακολουθούμενη από τη Γαλλία με 1.400, τη Σουηδία με 1.235, τη Δανία με 1.215 και τη Γερμανία με 1.085, ενώ στο τέλος της σχετικής λίστας είναι η Ελλάδα με 75 χλμ.
Συνολικά η απόσταση που διένυσαν πρόσωπα στην Αυστρία μέσα στο 2013, με αυστριακά τρένα, ανερχόταν σε 12,1 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα.
Όπως διαπιστώνεται στην έρευνα, σε πολλές χώρες-μέλη της Ε.Ε. υπάρχει τα τελευταία χρόνια τάση αύξησης στη χρησιμοποίηση των σιδηροδρόμων για τις μετακινήσεις του πληθυσμού, με ιδιαίτερα σημαντική αύξηση να παρουσιάζεται από το 2005 και μετά, κυρίως σε Αυστρία, Βρετανία, Σουηδία και Λουξεμβούργο, ενώ μείωση καταγράφηκε σε Ιταλία, Ουγγαρία, Βουλγαρία και Ρουμανία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Επιμέλεια: Χρύσα Λουγιάκη