Με αφορμή καταγγελίες περί κρουσμάτων ηλεκτροπληξίας που υπέστησαν οδηγοί του Μετρό στην καμπίνα μηχανοδήγησης διεξήχθη σχετική έρευνα από το Πανεπιστήμιο Αθηνών και το σώμα Επιθεώρησης Εργασίας.
Στην έρευνα αναφέρεται ότι τα εν λόγω κρούσματα οφείλονται σε στατικό ηλεκτρισμό.
Οι εργαζόμενοι στο μετρό χθες σε ανακοίνωσή τους κατήγγειλαν νέο κρούσμα ηλεκτροπληξίας οδηγού μετρό στην καμπίνα μηχανοδήγησης ζητώντας να σταματήσει η ΣΤΑΣΥ να παραλαμβάνει συρμούς πρώτης γενιάς.
Όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι ο συρμός στον οποίο συνέβη το περιστατικό έχει «βεβαρυμμένο παρελθόν».
Από την πλευρά της η διοίκηση αναφέρει ότι τα προβλήματα έχουν ξεκινήσει από το Μάρτιο του 2014 και για το λόγο αυτό κλήθηκε κλιμάκιο του Πανεπιστημίου Αθηνών προκειμένου να ελέγξει τις αιτίες.
Δύο μήνες μετά το πόρισμα έκανε λόγο για στατικό ηλεκτρισμό ενώ διευκρίνιζε πως δεν υπάρχει διαρροή ηλεκτρισμού ούτε στα μηχανήματα ούτε στην καμπίνα, Ανάλογο ήταν και το πόρισμα της Επιθεώρησης Εργασίας που κλήθηκε από τους εργαζόμενους τον Ιούνιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες η πρόκληση στατικού ηλεκτρισμού αποδίδεται στην αλλαγή των καλυμμάτων των καθισμάτων τα οποία υπέστησαν φθορές και αντικαταστάθηκαν με νέα τα οποία όμως ήταν συνθετικά. Σε συνδυασμό με τα ρούχα των οδηγών προκαλούν στατικό ηλεκτρισμό. Ήδη εργαζόμενοι και διοίκηση βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις και σύντομα αναμένεται να αντικατασταθούν.
"Επιστολή ΣΗΕΚ" - απάντηση σε δημοσίευμα
Στην έρευνα αναφέρεται ότι τα εν λόγω κρούσματα οφείλονται σε στατικό ηλεκτρισμό.
Οι εργαζόμενοι στο μετρό χθες σε ανακοίνωσή τους κατήγγειλαν νέο κρούσμα ηλεκτροπληξίας οδηγού μετρό στην καμπίνα μηχανοδήγησης ζητώντας να σταματήσει η ΣΤΑΣΥ να παραλαμβάνει συρμούς πρώτης γενιάς.
Όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι ο συρμός στον οποίο συνέβη το περιστατικό έχει «βεβαρυμμένο παρελθόν».
Από την πλευρά της η διοίκηση αναφέρει ότι τα προβλήματα έχουν ξεκινήσει από το Μάρτιο του 2014 και για το λόγο αυτό κλήθηκε κλιμάκιο του Πανεπιστημίου Αθηνών προκειμένου να ελέγξει τις αιτίες.
Δύο μήνες μετά το πόρισμα έκανε λόγο για στατικό ηλεκτρισμό ενώ διευκρίνιζε πως δεν υπάρχει διαρροή ηλεκτρισμού ούτε στα μηχανήματα ούτε στην καμπίνα, Ανάλογο ήταν και το πόρισμα της Επιθεώρησης Εργασίας που κλήθηκε από τους εργαζόμενους τον Ιούνιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες η πρόκληση στατικού ηλεκτρισμού αποδίδεται στην αλλαγή των καλυμμάτων των καθισμάτων τα οποία υπέστησαν φθορές και αντικαταστάθηκαν με νέα τα οποία όμως ήταν συνθετικά. Σε συνδυασμό με τα ρούχα των οδηγών προκαλούν στατικό ηλεκτρισμό. Ήδη εργαζόμενοι και διοίκηση βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις και σύντομα αναμένεται να αντικατασταθούν.
"Επιστολή ΣΗΕΚ" - απάντηση σε δημοσίευμα