Το νομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα στον ΟΑΣΑ να συνάπτει συμβάσεις με τρίτους, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, προκειμένου να συσταθεί διευρυμένο δίκτυο πωλήσεων εισιτηρίων και να έχουν εύκολη πρόσβαση οι πολίτες σε εισιτήρια μέσων μεταφοράς
Κατατέθηκε στη Βουλή σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών με το οποίο ρυθμίζονται θέματα που αφορούν σε μεταφορές, τηλεπικοινωνίες και δημόσια έργα.
Σε ό,τι αφορά τον έλεγχο των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας, αρμόδιος φορέας εξακολουθεί να παραμένει ο ΟΑΣΑ, ο οποίος θα μπορεί να αναθέτει τη δραστηριότητα αυτή στις δύο εταιρείες παροχής συγκοινωνιακού έργου, δηλαδή στις εταιρείες Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε. και Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε., που διαχειρίζονται λεωφορεία, τρόλει και ΜΕΤΡΟ, ΤΡΑΜ, ΗΣΑΠ, αντίστοιχα.
Το νομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα στον ΟΑΣΑ να συνάπτει συμβάσεις με τρίτους, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, προκειμένου να συσταθεί διευρυμένο δίκτυο πωλήσεων εισιτηρίων και να έχουν εύκολη πρόσβαση οι πολίτες σε εισιτήρια μέσων μεταφοράς.
Ο έλεγχος κομίστρου στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ, θα διενεργείται από υπαλλήλους του οικείου συγκοινωνιακού φορέα ή από υπαλλήλους ιδιωτικού φορέα, στον οποίο έχει ανατεθεί ο έλεγχος. Παρατείνεται επίσης η κυκλοφορία των οχημάτων του ΟΑΣΘ από τα 15 έτη που είναι σήμερα στα 20.
Η νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου υποδομών διευκρινίζει επίσης ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα λαμβάνει κρατική επιχορήγηση που δεν θα υπερβαίνει τα 50 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για το χρονικό διάστημα 2014-2018.
Το σχέδιο νόμου προβλέπει ακόμα και τη δυνατότητα να λειτουργούν πιλοτικά, σε αστικό περιβάλλον και για ερευνητικούς σκοπούς, οχήματα δίχως οδηγό όπως ήδη συμβαίνει σε αρκετές άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Με το νομοσχέδιο θεσπίζεται τέλος ανά αναχωρούντα επιβάτη από τα ελληνικά αεροδρόμια, στα οποία φορέας διαχείρισης είναι η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας, για την συνδρομή ατόμων με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα.
Από το τέλος εξαιρούνται επιβάτες έως και δύο ετών και τα μέλη πληρωμάτων αεροσκαφών, ενώ το ύψος του τέλους θα καθοριστεί με κοινή απόφαση των υπουργών οικονομικών και υποδομών.
Όταν το νομοσχέδιο ψηφιστεί σαν νόμος του κράτους από τη Βουλή, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί που λειτουργούν νόμιμα με εγκατεστημένες κατασκευές κεραιών, εν αναμονή της εκδόσεως των οριστικών Χαρτών Συχνοτήτων και της ολοκλήρωσης της αδειοδότησης από το ΕΣΡ, θα πρέπει να δηλώσουν εντός έξι μηνών στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, όλα τα κεραιοσυστήματά τους με πλήρη καταγραφή των αναγκαίων τεχνικών και λειτουργικών τους χαρακτηριστικών. Αυτό θα επιτρέψει την καλύτερη εποπτεία των εγκατεστημένων ραδιοφωνικών κεραιοσυστημάτων, αλλά και την επιβολή προστίμων σε όσους εκπέμπουν κατά παράβαση της νομοθεσίας.
ΠΗΓΗ.
Κατατέθηκε στη Βουλή σχέδιο νόμου του υπουργείου Υποδομών με το οποίο ρυθμίζονται θέματα που αφορούν σε μεταφορές, τηλεπικοινωνίες και δημόσια έργα.
Σε ό,τι αφορά τον έλεγχο των εισιτηρίων στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας, αρμόδιος φορέας εξακολουθεί να παραμένει ο ΟΑΣΑ, ο οποίος θα μπορεί να αναθέτει τη δραστηριότητα αυτή στις δύο εταιρείες παροχής συγκοινωνιακού έργου, δηλαδή στις εταιρείες Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε. και Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε., που διαχειρίζονται λεωφορεία, τρόλει και ΜΕΤΡΟ, ΤΡΑΜ, ΗΣΑΠ, αντίστοιχα.
Το νομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα στον ΟΑΣΑ να συνάπτει συμβάσεις με τρίτους, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, προκειμένου να συσταθεί διευρυμένο δίκτυο πωλήσεων εισιτηρίων και να έχουν εύκολη πρόσβαση οι πολίτες σε εισιτήρια μέσων μεταφοράς.
Ο έλεγχος κομίστρου στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ, θα διενεργείται από υπαλλήλους του οικείου συγκοινωνιακού φορέα ή από υπαλλήλους ιδιωτικού φορέα, στον οποίο έχει ανατεθεί ο έλεγχος. Παρατείνεται επίσης η κυκλοφορία των οχημάτων του ΟΑΣΘ από τα 15 έτη που είναι σήμερα στα 20.
Η νομοθετική πρωτοβουλία του υπουργείου υποδομών διευκρινίζει επίσης ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα λαμβάνει κρατική επιχορήγηση που δεν θα υπερβαίνει τα 50 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για το χρονικό διάστημα 2014-2018.
Το σχέδιο νόμου προβλέπει ακόμα και τη δυνατότητα να λειτουργούν πιλοτικά, σε αστικό περιβάλλον και για ερευνητικούς σκοπούς, οχήματα δίχως οδηγό όπως ήδη συμβαίνει σε αρκετές άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Με το νομοσχέδιο θεσπίζεται τέλος ανά αναχωρούντα επιβάτη από τα ελληνικά αεροδρόμια, στα οποία φορέας διαχείρισης είναι η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας, για την συνδρομή ατόμων με αναπηρία και μειωμένη κινητικότητα.
Από το τέλος εξαιρούνται επιβάτες έως και δύο ετών και τα μέλη πληρωμάτων αεροσκαφών, ενώ το ύψος του τέλους θα καθοριστεί με κοινή απόφαση των υπουργών οικονομικών και υποδομών.
Όταν το νομοσχέδιο ψηφιστεί σαν νόμος του κράτους από τη Βουλή, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί που λειτουργούν νόμιμα με εγκατεστημένες κατασκευές κεραιών, εν αναμονή της εκδόσεως των οριστικών Χαρτών Συχνοτήτων και της ολοκλήρωσης της αδειοδότησης από το ΕΣΡ, θα πρέπει να δηλώσουν εντός έξι μηνών στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, όλα τα κεραιοσυστήματά τους με πλήρη καταγραφή των αναγκαίων τεχνικών και λειτουργικών τους χαρακτηριστικών. Αυτό θα επιτρέψει την καλύτερη εποπτεία των εγκατεστημένων ραδιοφωνικών κεραιοσυστημάτων, αλλά και την επιβολή προστίμων σε όσους εκπέμπουν κατά παράβαση της νομοθεσίας.
ΠΗΓΗ.