Για άλλη μια φορά ένας συναδελφός μας δέχθηκε αναίτια επίθεση από εξαγριωμένους επιβάτες .
Παραθέτουμε το ιστορικό της υπόθεσης :
Συρμός από το Κιάτο έφθασε με καθυστέρηση στο Αεροδρόμιο.Επειδή ο ίδιος συρμός έκανε και το τοπικό ΑΕΡ-ΛΙΟΣΙΑ-ΑΕΡ- καθώς δεν υπήρχε εφεδρικός συρμός
για να ξεκινήσει στην προβλεπόμενη ώρα του δρομολογίου - είχε σαν συνέπεια την περίπου δεκάλεπτη καθυστέρηση στην αναχώρηση από το αεροδρόμιο.
Επειδή πρόκειται για προαστιακό δίκτυο οι καθυστερήσεις αυτές δεν είναι αμελητέες για τους επιβάτες ειδικά μάλιστα όταν πρόκειται για πρωινό δρομολόγιο που ο κόσμος μετακινείται προς την εργασία του.
Κατά την αφιξή του στην Δουκ.Πλακεντίας με πάνω από 10 λεπτά ο κόσμος ήταν πάρα πολύς και δεν χωρούσε να μπεί στο τρένο.Η αναχώρησή του καθυστερούσε και άλλο και δόθηκε εντολή από την τηλεδιοίκηση στον μηχανοδηγό να κλείσει τις πόρτες και να αναχωρήσει.Αυτό εξαγρίωσε τους επιβάτες οι οποίοι έκαναν χρήση της πέδης κινδύνου από επιβάτες για να εμποδίσουν τον συρμό να φύγει,ξεκόλησαν κυριολεκτικά μια πόρτα του συρμού και επιτέθηκαν στον μηχανοδηγό τον οποίο απειλούσαν ,προπηλάκισαν ,έφτυναν και έβριζαν.
Ο συρμός αναχώρησε με πάνω από 40 λεπτά καθυστέρηση αφού κυριολεκτικά έγινε... το σώσε.
Και μέχρι εδώ ας πούμε..καλά.Τα έχουμε ξαναζήσει και λίγο πολύ όλοι γνωρίζουν από τέτοιες καταστάσεις.Οχι ότι τις θεωρούμε πρέπουσες ή τις δικαιολογούμε .Απλά οι περισσότεροι έχουν εμπειρία από τέτοιες καταστάσεις.
Αυτό που μας έβγαλε από τα ρούχα μας είναι αυτό που ακολούθησε μετά όταν επικοινώνησαν από την ΔΙΚΑΜ με τον μηχανοδηγό.
Του ζητήθηκε να υποβάλλει ο ίδιος μήνυση κατά αγνώστων καθώς δεν αναλάμβανε η εταιρεία την δίωξη αυτών που επιτέθηκαν εναντίον του.Στην ερώτηση του μηχανοδηγού ποιος θα καλύψει το κόστος της μήνυσης(το παράβολο είναι περίπου 100 ευρώ) του απάντησαν να το πληρώσει ο ίδιος και θα του καταβάλουν το ποσό ..αργότερα!!!
Και ρωτάμε και εμείς...πάτε καλά;Αφήνετε τους μηχανοδηγούς ακάλυπτους να πληρώνουν από την τσέπη τους για μηνύσεις και δικηγόρους;Ο λαός μας αυτό το χαρακτηρίζει με μία εύστοχη παροιμία.....<<κερατάς και ζημιωμένος>>.
Αυτά ο κύριος Χρυσοχοίδης τα έχει βάλει στις εντολές προς την Τραινοσε ή δεν λαμβάνονται υπ'όψιν τα όσα τραβάνε οι εργαζόμενοι χωρίς να φταίνε στο παραμικρό;
Περιμένουμε αντιδράσεις-απαντήσεις-ελάχιστη κινητικότητα για την προστασία των εργαζομένων....
Παραθέτουμε το ιστορικό της υπόθεσης :
Συρμός από το Κιάτο έφθασε με καθυστέρηση στο Αεροδρόμιο.Επειδή ο ίδιος συρμός έκανε και το τοπικό ΑΕΡ-ΛΙΟΣΙΑ-ΑΕΡ- καθώς δεν υπήρχε εφεδρικός συρμός
για να ξεκινήσει στην προβλεπόμενη ώρα του δρομολογίου - είχε σαν συνέπεια την περίπου δεκάλεπτη καθυστέρηση στην αναχώρηση από το αεροδρόμιο.
Επειδή πρόκειται για προαστιακό δίκτυο οι καθυστερήσεις αυτές δεν είναι αμελητέες για τους επιβάτες ειδικά μάλιστα όταν πρόκειται για πρωινό δρομολόγιο που ο κόσμος μετακινείται προς την εργασία του.
Κατά την αφιξή του στην Δουκ.Πλακεντίας με πάνω από 10 λεπτά ο κόσμος ήταν πάρα πολύς και δεν χωρούσε να μπεί στο τρένο.Η αναχώρησή του καθυστερούσε και άλλο και δόθηκε εντολή από την τηλεδιοίκηση στον μηχανοδηγό να κλείσει τις πόρτες και να αναχωρήσει.Αυτό εξαγρίωσε τους επιβάτες οι οποίοι έκαναν χρήση της πέδης κινδύνου από επιβάτες για να εμποδίσουν τον συρμό να φύγει,ξεκόλησαν κυριολεκτικά μια πόρτα του συρμού και επιτέθηκαν στον μηχανοδηγό τον οποίο απειλούσαν ,προπηλάκισαν ,έφτυναν και έβριζαν.
Ο συρμός αναχώρησε με πάνω από 40 λεπτά καθυστέρηση αφού κυριολεκτικά έγινε... το σώσε.
Και μέχρι εδώ ας πούμε..καλά.Τα έχουμε ξαναζήσει και λίγο πολύ όλοι γνωρίζουν από τέτοιες καταστάσεις.Οχι ότι τις θεωρούμε πρέπουσες ή τις δικαιολογούμε .Απλά οι περισσότεροι έχουν εμπειρία από τέτοιες καταστάσεις.
Αυτό που μας έβγαλε από τα ρούχα μας είναι αυτό που ακολούθησε μετά όταν επικοινώνησαν από την ΔΙΚΑΜ με τον μηχανοδηγό.
Του ζητήθηκε να υποβάλλει ο ίδιος μήνυση κατά αγνώστων καθώς δεν αναλάμβανε η εταιρεία την δίωξη αυτών που επιτέθηκαν εναντίον του.Στην ερώτηση του μηχανοδηγού ποιος θα καλύψει το κόστος της μήνυσης(το παράβολο είναι περίπου 100 ευρώ) του απάντησαν να το πληρώσει ο ίδιος και θα του καταβάλουν το ποσό ..αργότερα!!!
Και ρωτάμε και εμείς...πάτε καλά;Αφήνετε τους μηχανοδηγούς ακάλυπτους να πληρώνουν από την τσέπη τους για μηνύσεις και δικηγόρους;Ο λαός μας αυτό το χαρακτηρίζει με μία εύστοχη παροιμία.....<<κερατάς και ζημιωμένος>>.
Αυτά ο κύριος Χρυσοχοίδης τα έχει βάλει στις εντολές προς την Τραινοσε ή δεν λαμβάνονται υπ'όψιν τα όσα τραβάνε οι εργαζόμενοι χωρίς να φταίνε στο παραμικρό;
Περιμένουμε αντιδράσεις-απαντήσεις-ελάχιστη κινητικότητα για την προστασία των εργαζομένων....