Αφορά όλους τους τύπους κομίστρου και συνδέεται με κάρτα...
Σε περίπτωση επιβολής προστίμου λόγω εξαντλημένης μπαταρίας του κινητού, ο επιβάτης καλείται να φέρει φορτισμένη την συσκευή και το απόκομμα επιβολής προστίμου στη Διεύθυνση Κομίστρου των Συγκοινωνιών Αθηνών
Την πρώτη του ηλεκτρονική εφαρμογή για την αγορά όλων των τύπων κομίστρου στις Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας μέσω κινητού τηλεφώνου δημιούργησε ο ΟΑΣΑ.
Το app "TfA tickets", το οποίο είναι διαθέσιμο δωρεάν στο App Store για iOS και στο Google Play για android αντίστοιχα, επιτρέπει στον κάτοχο του κινητού να αγοράζει όλους τους τύπους εισιτηρίων για τις αστικές συγκοινωνίες, αλλά όχι κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Για την αγορά των εισιτηρίων θα πρέπει να υπάρχει σύνδεση στο ίντερνετ, η οποία δεν θα είναι απαραίτητη για την επικύρωσή και τον έλεγχό τους.
Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, κατά τη διάρκεια της αρχικής φάσης του πιλοτικού προγράμματος στην εφαρμογή θα είναι διαθέσιμα όλα τα εισιτήρια με διάρκεια ίση ή μικρότερη των πέντε ημερών.
Η διαδικασία έχει ως εξής:
- Εγγραφή στο σύστημα (προαιρετικά),
- Καταχώρηση των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας
- Αγορά των εισιτηρίων.
Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, από τη δεύτερη φορά το μόνο που χρειάζεται για τη διεκπεραίωση όλων των μελλοντικών συναλλαγών είναι η εισαγωγή του κωδικού επιβεβαίωσης (CVV) της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας.
Παράλληλα, όπως αναφέρει, η εφαρμογή δίνει την δυνατότητα στους επιβάτες να αποθηκεύσουν τα εισιτήρια που έχουν αγοράσει και το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι η ενεργοποίηση του κατάλληλου εισιτηρίου πριν την επιβίβαση.
Τα εισιτήρια, τα οποία θα έχουν τις ίδιες τιμές με τα εκδοτήρια και τους αυτόματους πωλητές των Συγκοινωνιών Αθηνών, θα θεωρούνται επικυρωμένα δύο λεπτά μετά την ενεργοποίησή τους, η οποία δεν θα απαιτεί σύνδεση με το διαδίκτυο.
Στο Μετρό, το εισιτήριο θα πρέπει να επικυρώνεται περίπου 2 λεπτά πριν την είσοδο στο σταθμό.
Στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ το εισιτήριο θα πρέπει να ενεργοποιείται οποιαδήποτε στιγμή πριν από την είσοδό στο όχημα.
Αν το εισιτήριο βρίσκεται στη φάση των δύο λεπτών καθυστέρησης πριν την επικύρωση, οι επιβάτες θα πρέπει εισέλθουν στο όχημα μόνο από την μπροστινή πόρτα και να επιδείξουν την κινητό τους τηλέφωνο με το εισιτήριο στον οδηγό.
Οι επιβάτες είναι σε θέση να αγοράσουν περισσότερα από ένα εισιτήρια στο πλαίσιο μίας ομαδικής μετακίνησης. Όλα τα άτομα, για τα οποία έχουν εκδοθεί εισιτήρια ως μέρος μιας ενιαίας συναλλαγής της εφαρμογής, θα πρέπει να μετακινηθούν μαζί με τον κάτοχο του «κινητού» εισιτηρίου. Τα εισιτήρια θα είναι ενεργά καθ' όλη την διάρκεια τους της χρονικής αξίας τους.
Σε περίπτωση ελέγχου, οι επιβάτες επιδεικνύουν το εισιτήριό τους στους ελεγκτές κομίστρου, ανοίγοντας την εφαρμογή "TfA tickets" και επιλέγοντας το ενεργοποιημένο εισιτήριο από την καρτέλα "Τα εισιτήριά μου".
Σύμφωνα με τις Συγκοινωνίες Αθηνών, ο επιβάτης είναι υπεύθυνος για να διατηρήσει το κινητό του τηλέφωνο φορτισμένο και σε λειτουργία, εαν μετακινείται με εισιτήρια της εφαρμογής "TfA tickets". Αν το κινητό τηλέφωνο (ή άλλη συσκευή) δεν λειτουργεί, θα πρέπει να γίνεται χρήση των χάρτινων εισιτηρίων.
Σε περίπτωση επιβολής προστίμου λόγω εξαντλημένης μπαταρίας ο επιβάτης καλείται να προσκομίσει φορτισμένη την συσκευή και το απόκομμα επιβολής προστίμου στη Διεύθυνση Κομίστρου των Συγκοινωνιών Αθηνών.
Σε περίπτωση απώλειας κινητού τηλεφώνου ή αγοράς καινούργιου ή για την αντιμετώπιση τεχνικών προβλημάτων ή σφαλμάτων κατά τη χρήση της εφαρμογής, οι χρήστες μπορούν να αποστέλλουν email οποιαδήποτε στιγμή στο mobile@oasa.gr ή να καλούν στο 11 185, Δευτέρα-Παρασκευή: 8 π.μ. - 15:00 μ.μ..
Σε περίπτωση επιβολής προστίμου λόγω εξαντλημένης μπαταρίας του κινητού, ο επιβάτης καλείται να φέρει φορτισμένη την συσκευή και το απόκομμα επιβολής προστίμου στη Διεύθυνση Κομίστρου των Συγκοινωνιών Αθηνών
Την πρώτη του ηλεκτρονική εφαρμογή για την αγορά όλων των τύπων κομίστρου στις Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας μέσω κινητού τηλεφώνου δημιούργησε ο ΟΑΣΑ.
Το app "TfA tickets", το οποίο είναι διαθέσιμο δωρεάν στο App Store για iOS και στο Google Play για android αντίστοιχα, επιτρέπει στον κάτοχο του κινητού να αγοράζει όλους τους τύπους εισιτηρίων για τις αστικές συγκοινωνίες, αλλά όχι κάρτες απεριορίστων διαδρομών. Για την αγορά των εισιτηρίων θα πρέπει να υπάρχει σύνδεση στο ίντερνετ, η οποία δεν θα είναι απαραίτητη για την επικύρωσή και τον έλεγχό τους.
Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, κατά τη διάρκεια της αρχικής φάσης του πιλοτικού προγράμματος στην εφαρμογή θα είναι διαθέσιμα όλα τα εισιτήρια με διάρκεια ίση ή μικρότερη των πέντε ημερών.
Η διαδικασία έχει ως εξής:
- Εγγραφή στο σύστημα (προαιρετικά),
- Καταχώρηση των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας
- Αγορά των εισιτηρίων.
Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, από τη δεύτερη φορά το μόνο που χρειάζεται για τη διεκπεραίωση όλων των μελλοντικών συναλλαγών είναι η εισαγωγή του κωδικού επιβεβαίωσης (CVV) της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας.
Παράλληλα, όπως αναφέρει, η εφαρμογή δίνει την δυνατότητα στους επιβάτες να αποθηκεύσουν τα εισιτήρια που έχουν αγοράσει και το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι η ενεργοποίηση του κατάλληλου εισιτηρίου πριν την επιβίβαση.
Τα εισιτήρια, τα οποία θα έχουν τις ίδιες τιμές με τα εκδοτήρια και τους αυτόματους πωλητές των Συγκοινωνιών Αθηνών, θα θεωρούνται επικυρωμένα δύο λεπτά μετά την ενεργοποίησή τους, η οποία δεν θα απαιτεί σύνδεση με το διαδίκτυο.
Στο Μετρό, το εισιτήριο θα πρέπει να επικυρώνεται περίπου 2 λεπτά πριν την είσοδο στο σταθμό.
Στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ το εισιτήριο θα πρέπει να ενεργοποιείται οποιαδήποτε στιγμή πριν από την είσοδό στο όχημα.
Αν το εισιτήριο βρίσκεται στη φάση των δύο λεπτών καθυστέρησης πριν την επικύρωση, οι επιβάτες θα πρέπει εισέλθουν στο όχημα μόνο από την μπροστινή πόρτα και να επιδείξουν την κινητό τους τηλέφωνο με το εισιτήριο στον οδηγό.
Οι επιβάτες είναι σε θέση να αγοράσουν περισσότερα από ένα εισιτήρια στο πλαίσιο μίας ομαδικής μετακίνησης. Όλα τα άτομα, για τα οποία έχουν εκδοθεί εισιτήρια ως μέρος μιας ενιαίας συναλλαγής της εφαρμογής, θα πρέπει να μετακινηθούν μαζί με τον κάτοχο του «κινητού» εισιτηρίου. Τα εισιτήρια θα είναι ενεργά καθ' όλη την διάρκεια τους της χρονικής αξίας τους.
Σε περίπτωση ελέγχου, οι επιβάτες επιδεικνύουν το εισιτήριό τους στους ελεγκτές κομίστρου, ανοίγοντας την εφαρμογή "TfA tickets" και επιλέγοντας το ενεργοποιημένο εισιτήριο από την καρτέλα "Τα εισιτήριά μου".
Σύμφωνα με τις Συγκοινωνίες Αθηνών, ο επιβάτης είναι υπεύθυνος για να διατηρήσει το κινητό του τηλέφωνο φορτισμένο και σε λειτουργία, εαν μετακινείται με εισιτήρια της εφαρμογής "TfA tickets". Αν το κινητό τηλέφωνο (ή άλλη συσκευή) δεν λειτουργεί, θα πρέπει να γίνεται χρήση των χάρτινων εισιτηρίων.
Σε περίπτωση επιβολής προστίμου λόγω εξαντλημένης μπαταρίας ο επιβάτης καλείται να προσκομίσει φορτισμένη την συσκευή και το απόκομμα επιβολής προστίμου στη Διεύθυνση Κομίστρου των Συγκοινωνιών Αθηνών.
Σε περίπτωση απώλειας κινητού τηλεφώνου ή αγοράς καινούργιου ή για την αντιμετώπιση τεχνικών προβλημάτων ή σφαλμάτων κατά τη χρήση της εφαρμογής, οι χρήστες μπορούν να αποστέλλουν email οποιαδήποτε στιγμή στο mobile@oasa.gr ή να καλούν στο 11 185, Δευτέρα-Παρασκευή: 8 π.μ. - 15:00 μ.μ..