Στα 17 με 20 εκατομμύρια ευρώ ετησίως εκτιμάται ότι θα φτάσει η εισιτηριοδιαφυγή στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, καθώς δεκάδες χιλιάδες επιβάτες μετακινούνται καθημερινά με τα λεωφορεία χωρίς εισιτήριο, όπως αναφέρθηκε στην ημερίδα «το ηλεκτρονικό εισιτήριο», την οποία διοργάνωσε το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ).
Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της διοίκησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΘ), Χρήστος Στεφανίδης, δήλωσε σήμερα ότι: «στις 20 Απριλίου 2015 θα εφαρμοστεί νέο σύστημα ελέγχου στα λεωφορεία, προκειμένου να περιοριστεί δραστικά το φαινόμενο της φοροδιαφυγής εισιτηρίων».
Μάλιστα το 2016, θα τοποθετηθούν τα πρώτα 100 μηχανήματα επικύρωσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων στα λεωφορεία, ενώ από το 2018 με ηλεκτρονικό εισιτήριο θα λειτουργούν πιλοτικά μόνο οκτώ λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ, όπως Σταυρούπολη- Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (27), Σταυρούπολη-Ωραιόκαστρο (55), Θεσσαλονίκη-Λαγκαδάς (83), Θεσσαλονίκη-Ευαγγελίστρια (85), Θεσσαλονίκη-Μελισσοχώρι (84), Θεσσαλονίκη-Λαγκαδίκια (86), τοπικό Ευόσμου (43) και τοπικό Λαγκαδά (91).
Εάν όμως η πιλοτική λειτουργία του νέου συστήματος αποφέρει αποτελέσματα, τότε το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες γραμμές.
Μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος της διοίκησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΘ), Χρήστος Στεφανίδης, δήλωσε σήμερα ότι: «στις 20 Απριλίου 2015 θα εφαρμοστεί νέο σύστημα ελέγχου στα λεωφορεία, προκειμένου να περιοριστεί δραστικά το φαινόμενο της φοροδιαφυγής εισιτηρίων».
Μάλιστα το 2016, θα τοποθετηθούν τα πρώτα 100 μηχανήματα επικύρωσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων στα λεωφορεία, ενώ από το 2018 με ηλεκτρονικό εισιτήριο θα λειτουργούν πιλοτικά μόνο οκτώ λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ, όπως Σταυρούπολη- Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (27), Σταυρούπολη-Ωραιόκαστρο (55), Θεσσαλονίκη-Λαγκαδάς (83), Θεσσαλονίκη-Ευαγγελίστρια (85), Θεσσαλονίκη-Μελισσοχώρι (84), Θεσσαλονίκη-Λαγκαδίκια (86), τοπικό Ευόσμου (43) και τοπικό Λαγκαδά (91).
Εάν όμως η πιλοτική λειτουργία του νέου συστήματος αποφέρει αποτελέσματα, τότε το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα επεκταθεί και στις υπόλοιπες γραμμές.