Την αντίδραση της ΝΔ προκάλεσε η τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών για την αύξηση των επιτελικών θέσεων στις συγκοινωνιακές ΔΕΚΟ (η τροπολογία στο επισυναπτόμενο αρχείο).
Όπως αναφέρει, σε ανακοίνωσή του ο βουλευτής της ΝΔ Λ. Αυγενάκης, «μετά το πρωτοφανές ατόπημα του Υπουργού Υποδομών κ. Χ. Σπίρτζη την περασμένη Παρασκευή να διορίσει 6 άτομα σε 3 θέσεις προέδρων συγκοινωνιακών οργανισμών, «σπάζοντας» τις θέσεις σε Προέδρους και Διευθύνοντες Συμβούλους, παρά το γεγονός ότι αυτό απαγόρευε πρόσφατος νόμος, έρχεται σήμερα με τροπολογία στο σ/ν «Βοσκήσιμες γαίες Ελλάδας και άλλες διατάξεις» να νομιμοποιήσει τον αυταρχισμό του και την πρόθεσή του να «βολέψει» σε θέσεις ημετέρους.
Η απόφαση του κ. Σπίρτζη είναι ένα σοβαρό πολιτικό θέμα με διοικητικές και οικονομικές συνέπειες, σε φορείς που ήδη αντιμετωπίζουν δυσκολίες μετά την καταστροφική πολιτική της Κυβέρνησης τους τελευταίους μήνες.
Με τη δημιουργία διακριτών θέσεων Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου, πέραν του γεγονότος ότι διπλασιάζεται το οικονομικό κόστος σε υψηλά αμειβόμενες θέσεις, σε ήδη επιβαρυμμένους οικονομικά φορείς, δημιουργείται μια κατάσταση δυαρχίας, διάσπαση στη συνοχή της διοίκησης, γραφειοκρατία, αύξηση των υπογραφών και εν τέλει κακοδιοίκηση. Εκφράζουμε δε, τις επιφυλάξεις με ποια κριτήρια το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους στην Έκθεσή του, αναφέρει ότι δεν προκύπτει επιβάρυνση.
Η κατάργηση θέσεων υψηλά αμειβόμενων και η συγκέντρωση σε ένα πρόσωπο των αρμοδιοτήτων μεγάλων οργανισμών που προσφέρουν δημόσια αγαθά, μείωσαν το κόστος και επέφεραν συνοχή στη λήψη αποφάσεων,συγκέντρωση των ευθυνών, συνοχή στη διοίκηση, και μείωση των διοικητικών βαρών.
Αυτό το σύστημα λειτούργησε αποτελεσματικά τα τελευταία χρόνια σε όλους τους φορείς οπού το ίδιο πρόσωπο ασκούσε τις αρμοδιότητες του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου.
Ο κ. Σπίρτζης ως «παλαιόν ΠΑΣΟΚ» και «νεοΣΥΡΙΖΑίος» δείχνει τις πραγματικές προθέσεις του.Μοναδικός σκοπός τους την ώρα που η χώρα βρίσκεται στη δυσμενέστερη οικονομική και πολιτική φάση της νεότερης ιστορίας της, είναι η «άλωση» του Κράτους και οι διορισμοί ημετέρων».
Όπως αναφέρει, σε ανακοίνωσή του ο βουλευτής της ΝΔ Λ. Αυγενάκης, «μετά το πρωτοφανές ατόπημα του Υπουργού Υποδομών κ. Χ. Σπίρτζη την περασμένη Παρασκευή να διορίσει 6 άτομα σε 3 θέσεις προέδρων συγκοινωνιακών οργανισμών, «σπάζοντας» τις θέσεις σε Προέδρους και Διευθύνοντες Συμβούλους, παρά το γεγονός ότι αυτό απαγόρευε πρόσφατος νόμος, έρχεται σήμερα με τροπολογία στο σ/ν «Βοσκήσιμες γαίες Ελλάδας και άλλες διατάξεις» να νομιμοποιήσει τον αυταρχισμό του και την πρόθεσή του να «βολέψει» σε θέσεις ημετέρους.
Η απόφαση του κ. Σπίρτζη είναι ένα σοβαρό πολιτικό θέμα με διοικητικές και οικονομικές συνέπειες, σε φορείς που ήδη αντιμετωπίζουν δυσκολίες μετά την καταστροφική πολιτική της Κυβέρνησης τους τελευταίους μήνες.
Με τη δημιουργία διακριτών θέσεων Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου, πέραν του γεγονότος ότι διπλασιάζεται το οικονομικό κόστος σε υψηλά αμειβόμενες θέσεις, σε ήδη επιβαρυμμένους οικονομικά φορείς, δημιουργείται μια κατάσταση δυαρχίας, διάσπαση στη συνοχή της διοίκησης, γραφειοκρατία, αύξηση των υπογραφών και εν τέλει κακοδιοίκηση. Εκφράζουμε δε, τις επιφυλάξεις με ποια κριτήρια το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους στην Έκθεσή του, αναφέρει ότι δεν προκύπτει επιβάρυνση.
Η κατάργηση θέσεων υψηλά αμειβόμενων και η συγκέντρωση σε ένα πρόσωπο των αρμοδιοτήτων μεγάλων οργανισμών που προσφέρουν δημόσια αγαθά, μείωσαν το κόστος και επέφεραν συνοχή στη λήψη αποφάσεων,συγκέντρωση των ευθυνών, συνοχή στη διοίκηση, και μείωση των διοικητικών βαρών.
Αυτό το σύστημα λειτούργησε αποτελεσματικά τα τελευταία χρόνια σε όλους τους φορείς οπού το ίδιο πρόσωπο ασκούσε τις αρμοδιότητες του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου.
Ο κ. Σπίρτζης ως «παλαιόν ΠΑΣΟΚ» και «νεοΣΥΡΙΖΑίος» δείχνει τις πραγματικές προθέσεις του.Μοναδικός σκοπός τους την ώρα που η χώρα βρίσκεται στη δυσμενέστερη οικονομική και πολιτική φάση της νεότερης ιστορίας της, είναι η «άλωση» του Κράτους και οι διορισμοί ημετέρων».
ΠΗΓΗ : www.metaforespress.gr/