Την παραίτηση του αρμόδιου υπουργού Χρήστου Σπίρτζη ζητούν συνδικαλιστές
Με σκληρή γλώσσα καταφέρθηκαν εναντίον του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη οι εργαζόμενοι στις οδικές συγκοινωνίες (λεωφορεία, τρόλεϊ), κατηγορώντας τον πως στους «16 μήνες θητείας του ως υπουργός, απαξίωσε τις αστικές συγκοινωνίες».
Πιο συγκεκριμένα, οι συνδικαλιστές Λ. Σκούλλος, πρόεδρος των εργαζομένων στην ΟΣΥ, Νίκος Ξυδάκης, πρόεδρος εργαζομένων στα τρόλεϊ, και Απ. Ραυτόπουλος, πρόεδρος των τεχνικών σε ΟΑΣΑ-ΟΣΥ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ανέφεραν πως οι συγκοινωνιακοί φορείς ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ με την υπαγωγή τους στο υπέρ-Ταμείο παύουν να ανήκουν στον δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και πλέον θα πρέπει να λειτουργήσουν με βάση τις επιταγές του «υπερταμείου», στο οποίο οι δανειστές θα κινούν τα νήματα μέσω του Εποπτικού Συμβουλίου.
Ο κ. Σκούλλος σημείωσε ότι τυχόν ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών θα επιφέρει αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, με «θύμα» τα κατώτερα στρώματα, περιγράφοντας με μελανά χρώματα την επιχειρησιακή κατάσταση των Οδικών Συγκοινωνιών. Ειδικότερα, υποστήριξε ότι καθημερινά βγαίνουν στο δρόμο μόλις 850 – 900 λεωφορεία, έναντι συνόλου 2.152, διότι τα περισσότερα λεωφορεία είναι παροπλισμένα, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και, φυσικά, οδηγών.
ΠΗΓΗ : http://www.multi-news.gr/
Με σκληρή γλώσσα καταφέρθηκαν εναντίον του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη οι εργαζόμενοι στις οδικές συγκοινωνίες (λεωφορεία, τρόλεϊ), κατηγορώντας τον πως στους «16 μήνες θητείας του ως υπουργός, απαξίωσε τις αστικές συγκοινωνίες».
Πιο συγκεκριμένα, οι συνδικαλιστές Λ. Σκούλλος, πρόεδρος των εργαζομένων στην ΟΣΥ, Νίκος Ξυδάκης, πρόεδρος εργαζομένων στα τρόλεϊ, και Απ. Ραυτόπουλος, πρόεδρος των τεχνικών σε ΟΑΣΑ-ΟΣΥ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ανέφεραν πως οι συγκοινωνιακοί φορείς ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ με την υπαγωγή τους στο υπέρ-Ταμείο παύουν να ανήκουν στον δημόσιο και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα και πλέον θα πρέπει να λειτουργήσουν με βάση τις επιταγές του «υπερταμείου», στο οποίο οι δανειστές θα κινούν τα νήματα μέσω του Εποπτικού Συμβουλίου.
Ο κ. Σκούλλος σημείωσε ότι τυχόν ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών θα επιφέρει αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, με «θύμα» τα κατώτερα στρώματα, περιγράφοντας με μελανά χρώματα την επιχειρησιακή κατάσταση των Οδικών Συγκοινωνιών. Ειδικότερα, υποστήριξε ότι καθημερινά βγαίνουν στο δρόμο μόλις 850 – 900 λεωφορεία, έναντι συνόλου 2.152, διότι τα περισσότερα λεωφορεία είναι παροπλισμένα, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και, φυσικά, οδηγών.
ΠΗΓΗ : http://www.multi-news.gr/