Η ένταξη των αστικών συγκοινωνιών και του σιδηροδρόμου στο υπερ-Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων έχει προκαλέσει την έντονη δυσαρέσκεια των εργαζομένων για τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη.
«Ότι δεν τόλμησε, ακόμα και… η ΝΔ, το κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ», σχολίασε συνδικαλιστικό στέλεχος, το οποίο επιρρίπτει τεράστιες ευθύνες στο υπουργείο Μεταφορών για τους χειρισμούς του.
Ακούγεται ότι διάφορα στελέχη του υπουργείου υποστηρίζουν ότι η ένταξη των ΜΜΜ και του ΟΣΕ στο υπερ-Ταμείο έγινε για να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητά τους.
Ακούγεται, επίσης, ότι το υπουργείο Μεταφορών μεταθέτει τις, όποιες, ευθύνες στο υπουργείο Οικονομικών.
Όπως και να έχει, το κλίμα είναι (τουλάχιστον) «αρνητικό» για τον υπουργό Μεταφορών, ο οποίος – σύμφωνα με πολιτικούς αναλυτές – «από τότε που ανέλαβε καθήκοντα, προσπαθεί να επιδείξει έργο στα δημόσια έργα, αφήνοντας – σε δεύτερη μοίρα – τις μεταφορές».
Άξιο αναφοράς είναι, εδώ και κάποιες ημέρες, διακινείται σενάριο που φέρει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να «σπάει» εκ νέου, δηλαδή σε Υποδομών – Δικτύων και Μεταφορών.
Πρόκειται για «ηρωική» (;) έξοδο;
«Ότι δεν τόλμησε, ακόμα και… η ΝΔ, το κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ», σχολίασε συνδικαλιστικό στέλεχος, το οποίο επιρρίπτει τεράστιες ευθύνες στο υπουργείο Μεταφορών για τους χειρισμούς του.
Ακούγεται ότι διάφορα στελέχη του υπουργείου υποστηρίζουν ότι η ένταξη των ΜΜΜ και του ΟΣΕ στο υπερ-Ταμείο έγινε για να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητά τους.
Ακούγεται, επίσης, ότι το υπουργείο Μεταφορών μεταθέτει τις, όποιες, ευθύνες στο υπουργείο Οικονομικών.
Όπως και να έχει, το κλίμα είναι (τουλάχιστον) «αρνητικό» για τον υπουργό Μεταφορών, ο οποίος – σύμφωνα με πολιτικούς αναλυτές – «από τότε που ανέλαβε καθήκοντα, προσπαθεί να επιδείξει έργο στα δημόσια έργα, αφήνοντας – σε δεύτερη μοίρα – τις μεταφορές».
Άξιο αναφοράς είναι, εδώ και κάποιες ημέρες, διακινείται σενάριο που φέρει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να «σπάει» εκ νέου, δηλαδή σε Υποδομών – Δικτύων και Μεταφορών.
Πρόκειται για «ηρωική» (;) έξοδο;