Σκόπιμη απαξίωση των αστικών συγκοινωνιών, με στόχο την ιδιωτικοποίηση, κατήγγειλαν, σε συνέντευξη Τύπου, οι εργαζόμενοι σε λεωφορεία και τρόλλεϋ.
Ο πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ, Λεωνίδας Σκούλος υπογράμμισε ότι, εάν διαπιστωθούν περαιτέρω κινήσεις για την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών, οι αντιδράσεις θα είναι μεγάλες και πολυποίκιλες.
Παράλληλα, κατηγόρησε για εμπαιγμό το υπουργείο Μεταφορών, επιρρίπτοντας ευθύνες για την ένταξη των συγκοινωνιών στο υπέρ - Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων.
Ο κ. Σκούλος σημείωσε ότι τυχόν ιδιωτικοποίηση θα επιφέρει αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, με «θύμα» τα κατώτερα στρώματα, περιγράφοντας, με μελανά χρώματα, την επιχειρησιακή κατάσταση των Οδικών Συγκοινωνιών.
Ειδικότερα, υποστήριξε ότι καθημερινά βγαίνουν στο δρόμο μόλις 850 - 900 λεωφορεία, έναντι συνόλου 2.100. Αυτό, διότι τα περισσότερα λεωφορεία είναι παροπλισμένα, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και φυσικά, οδηγών.
Αντίστοιχα, ο πρόεδρος των τεχνικών ΟΑΣΑ - ΟΣΥ Απόστολος Ραυτόπουλος, αφού κατηγόρησε τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη ότι «κοροϊδεύει τον κόσμο και τους εργαζομένους», τόνισε την τρανταχτή έλλειψη σε ελαστικά και μπαταρίες, καταγγέλλοντας ότι σκόπιμα οδηγούνται σε απαξίωση οι συγκοινωνίες για να ιδιωτικοποιηθούν.
Τέλος, ο πρόεδρος των εργαζομένων στα τρόλλεϋ Νίκος Ξυδάκης υποστήριξε ότι μόλις 180 - 190 τρόλλεϋ επιχειρούν καθημερινά, έναντι 450.
ΠΗΓΗ
Ο πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων ΟΑΣΑ, Λεωνίδας Σκούλος υπογράμμισε ότι, εάν διαπιστωθούν περαιτέρω κινήσεις για την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών, οι αντιδράσεις θα είναι μεγάλες και πολυποίκιλες.
Παράλληλα, κατηγόρησε για εμπαιγμό το υπουργείο Μεταφορών, επιρρίπτοντας ευθύνες για την ένταξη των συγκοινωνιών στο υπέρ - Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων.
Ο κ. Σκούλος σημείωσε ότι τυχόν ιδιωτικοποίηση θα επιφέρει αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, με «θύμα» τα κατώτερα στρώματα, περιγράφοντας, με μελανά χρώματα, την επιχειρησιακή κατάσταση των Οδικών Συγκοινωνιών.
Ειδικότερα, υποστήριξε ότι καθημερινά βγαίνουν στο δρόμο μόλις 850 - 900 λεωφορεία, έναντι συνόλου 2.100. Αυτό, διότι τα περισσότερα λεωφορεία είναι παροπλισμένα, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και φυσικά, οδηγών.
Αντίστοιχα, ο πρόεδρος των τεχνικών ΟΑΣΑ - ΟΣΥ Απόστολος Ραυτόπουλος, αφού κατηγόρησε τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη ότι «κοροϊδεύει τον κόσμο και τους εργαζομένους», τόνισε την τρανταχτή έλλειψη σε ελαστικά και μπαταρίες, καταγγέλλοντας ότι σκόπιμα οδηγούνται σε απαξίωση οι συγκοινωνίες για να ιδιωτικοποιηθούν.
Τέλος, ο πρόεδρος των εργαζομένων στα τρόλλεϋ Νίκος Ξυδάκης υποστήριξε ότι μόλις 180 - 190 τρόλλεϋ επιχειρούν καθημερινά, έναντι 450.
ΠΗΓΗ