Σαφή πολιτική ήττα υπέστη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης από την ένταξη των αστικών συγκοινωνιών (ΟΑΣΑ) και της σιδηροδρομικής υποδομής (ΟΣΕ) στο υπερΤαμείο Αποκρατικοποιήσεων.
Μπορεί ο υπουργός Μεταφορών να διατείνεται ότι οι «αστικές συγκοινωνίες δεν θα ιδιωτικοποιηθούν», ωστόσο και μόνο η ένταξή τους στο υπερΤαμείο καθιστά το ενδεχόμενο αυτό ανοιχτό.
Άλλωστε, όταν οι εργαζόμενοι σε ΟΑΣΑ και ΟΣΕ αντιπρότειναν, σε κυβερνητικά στελέχη, την ένταξη εδαφίου στο πολυνομοσχέδιο, που αναφερόταν στη «διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα τους», αυτό δεν κατέστη εφικτό.
«Ο Χρ. Σπίρτζης, ο Θ. Δρίτσας και άλλοι αντιτίθενται στο μοντέλο των άκρατων αποκρατικοποιήσεων. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αντίθετοι σε άλλες μορφές αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας.
Όμως, καθίσταται προφανές ότι η ένταξη των αστικών συγκοινωνιών και της σιδηροδρομικής υποδομής στο υπερΤαμείο σημαίνει ότι, εντός του ΣΥΡΙΖΑ, υπάρχουν φωνές και ασκούνται πιέσεις που υποσκέλισαν τις ενστάσεις του υπουργού Μεταφορών», σχολιάζει πολιτικός αναλυτής.
Μπορεί ο υπουργός Μεταφορών να διατείνεται ότι οι «αστικές συγκοινωνίες δεν θα ιδιωτικοποιηθούν», ωστόσο και μόνο η ένταξή τους στο υπερΤαμείο καθιστά το ενδεχόμενο αυτό ανοιχτό.
Άλλωστε, όταν οι εργαζόμενοι σε ΟΑΣΑ και ΟΣΕ αντιπρότειναν, σε κυβερνητικά στελέχη, την ένταξη εδαφίου στο πολυνομοσχέδιο, που αναφερόταν στη «διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα τους», αυτό δεν κατέστη εφικτό.
«Ο Χρ. Σπίρτζης, ο Θ. Δρίτσας και άλλοι αντιτίθενται στο μοντέλο των άκρατων αποκρατικοποιήσεων. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αντίθετοι σε άλλες μορφές αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας.
Όμως, καθίσταται προφανές ότι η ένταξη των αστικών συγκοινωνιών και της σιδηροδρομικής υποδομής στο υπερΤαμείο σημαίνει ότι, εντός του ΣΥΡΙΖΑ, υπάρχουν φωνές και ασκούνται πιέσεις που υποσκέλισαν τις ενστάσεις του υπουργού Μεταφορών», σχολιάζει πολιτικός αναλυτής.