Το θερινό πρόγραμμα θα φέρει νέα αραιότερα δρομολόγια στις Συγκοινωνίες της Αθήνας. Με την κατάσταση να μην είναι και η καλύτερη και με τον στόλο να είναι σχεδόν κατά 50% εκτός λειτουργίας το πρόβλημα της κάλυψης της καθημερινότητας γίνεται όλο και πιο έντονο.
Χρήματα δεν υπάρχουν για βασική συντήρηση, όπως αγορά λάστιχων με αποτέλεσμα όλο και περισσότερα οχήματα να μένουν εκτός.
Επίσης σημαντικό είναι το πρόβλημα γήρανσης του στόλου καθώς ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων είναι 11,8 έτη. Το πρόβλημα αναμένεται να ενταθεί τα επόμενα χρόνια και μόνοδρομος είναι η απόκτηση νέας γενιάς λεωφορείων.
Σε αυτό το σενάριο το μεγάλο αγκάθι είναι η έλλειψη χρηματοδότησης καθώς μέσα στο ΕΣΠΑ δεν έχει προβλεφθεί κάποιο κονδύλι για αγορά οχημάτων.
ΠΗΓΗ : http://www.ypodomes.com/
Χρήματα δεν υπάρχουν για βασική συντήρηση, όπως αγορά λάστιχων με αποτέλεσμα όλο και περισσότερα οχήματα να μένουν εκτός.
Επίσης σημαντικό είναι το πρόβλημα γήρανσης του στόλου καθώς ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων είναι 11,8 έτη. Το πρόβλημα αναμένεται να ενταθεί τα επόμενα χρόνια και μόνοδρομος είναι η απόκτηση νέας γενιάς λεωφορείων.
Σε αυτό το σενάριο το μεγάλο αγκάθι είναι η έλλειψη χρηματοδότησης καθώς μέσα στο ΕΣΠΑ δεν έχει προβλεφθεί κάποιο κονδύλι για αγορά οχημάτων.
ΠΗΓΗ : http://www.ypodomes.com/