Το θέμα του ΟΑΣΘ θα τελειώσει, όταν τελειώσουν οι ληστρικές συμβάσεις ενάντια στους Θεσσαλονικείς, ανέφερε ο κ. Σπίρτζης.
Νέα επίθεση στον ΟΑΣΘ εξαπέλυσε ο υπουργός Υποδομών, κ. Χρ. Σπίρτζης, σε συνέντευξή του στον ΑΠΕ – ΜΠΕ, χαρακτηρίζοντας ληστρικές τις συμβάσεις με τον ΟΑΣΘ και προαναγγέλλοντας λήξη της «ομηρίας των Θεσσαλονικέων» για τις αστικές συγκοινωνίες.
«Το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης ταλαιπωρείται από το 1957, που υπάρχει σύμβαση με δυσμενείς όρους για το δημόσιο και τους Θεσσαλονικείς. Το θέμα θα τελειώσει, όταν τελειώσουν οι ληστρικές συμβάσεις ενάντια στους Θεσσαλονικείς», ανέφερε ο κ. Σπίρτζης, όταν ρωτήθηκε εάν το θέμα του ΟΑΣΘ έχει τελειώσει.
Ο κ. Σπίρτζης ρωτήθηκε και για τα έργα για το μετρό Θεσσαλονίκης. «Όταν αναλάβαμε την κυβέρνηση της χώρας ένα από τα ειρωνικά ερωτήματα ήταν «να δούμε τι θα κάνετε με το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης». Πριν λίγες εβδομάδες στελέχη της ΝΔ, μη θέλοντας να πιστέψουν ότι το έργο ξεκίνησε, επιχειρηματολογούσαν για τη μη επανέναρξη του έργου. Το έργο εκτελείται και προβλέπεται η ολοκλήρωση των έργων πολιτικού μηχανικού τον Μάρτιο 2017 και η ολοκλήρωση της κυρίας γραμμής, ταυτόχρονα με την επέκταση προς Καλαμαριά, το 2020. Η ομηρία της Θεσσαλονίκης τελειώνει για το σύνολο των αστικών συγκοινωνιών» ανέφερε ο κ. Σπίρτζης.
Ο ίδιος δήλωσε ότι έως τον Μάρτιο του 2017 αναμένεται να ολοκληρωθούν οι εργασίες στους πέντε μεγάλους αυτοκινητόδρομους της χώρας. Επισήμανε ότι τα έργα προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς και μετά την ολοκλήρωσή τους, κύριο μέλημα της κυβέρνησης θα είναι η ελάφρυνση των διοδίων.
Ερωτηθείς για τις ΔΕΚΟ, απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης, παρά τη μεταβίβασή τους στο Υπερταμείο.
Πηγή: http://www.voria.gr/
Νέα επίθεση στον ΟΑΣΘ εξαπέλυσε ο υπουργός Υποδομών, κ. Χρ. Σπίρτζης, σε συνέντευξή του στον ΑΠΕ – ΜΠΕ, χαρακτηρίζοντας ληστρικές τις συμβάσεις με τον ΟΑΣΘ και προαναγγέλλοντας λήξη της «ομηρίας των Θεσσαλονικέων» για τις αστικές συγκοινωνίες.
«Το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης ταλαιπωρείται από το 1957, που υπάρχει σύμβαση με δυσμενείς όρους για το δημόσιο και τους Θεσσαλονικείς. Το θέμα θα τελειώσει, όταν τελειώσουν οι ληστρικές συμβάσεις ενάντια στους Θεσσαλονικείς», ανέφερε ο κ. Σπίρτζης, όταν ρωτήθηκε εάν το θέμα του ΟΑΣΘ έχει τελειώσει.
Ο κ. Σπίρτζης ρωτήθηκε και για τα έργα για το μετρό Θεσσαλονίκης. «Όταν αναλάβαμε την κυβέρνηση της χώρας ένα από τα ειρωνικά ερωτήματα ήταν «να δούμε τι θα κάνετε με το ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης». Πριν λίγες εβδομάδες στελέχη της ΝΔ, μη θέλοντας να πιστέψουν ότι το έργο ξεκίνησε, επιχειρηματολογούσαν για τη μη επανέναρξη του έργου. Το έργο εκτελείται και προβλέπεται η ολοκλήρωση των έργων πολιτικού μηχανικού τον Μάρτιο 2017 και η ολοκλήρωση της κυρίας γραμμής, ταυτόχρονα με την επέκταση προς Καλαμαριά, το 2020. Η ομηρία της Θεσσαλονίκης τελειώνει για το σύνολο των αστικών συγκοινωνιών» ανέφερε ο κ. Σπίρτζης.
Ο ίδιος δήλωσε ότι έως τον Μάρτιο του 2017 αναμένεται να ολοκληρωθούν οι εργασίες στους πέντε μεγάλους αυτοκινητόδρομους της χώρας. Επισήμανε ότι τα έργα προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς και μετά την ολοκλήρωσή τους, κύριο μέλημα της κυβέρνησης θα είναι η ελάφρυνση των διοδίων.
Ερωτηθείς για τις ΔΕΚΟ, απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης, παρά τη μεταβίβασή τους στο Υπερταμείο.
Πηγή: http://www.voria.gr/