Δυστυχώς, αυτό που συμβαίνει, το τελευταίο διάστημα, με τους εργαζόμενους στην «ΣΤΑΣΥ», δηλαδή στο μετρό, τον ηλεκτρικό και το τραμ, μονάχα παρήγορο δεν είναι.
Οι εργαζόμενοι – για τους δικούς τους λόγους – έχουν διασπαστεί σε αρκετά σωματεία και ενώσεις.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα στάσεις εργασίας να μην «καλύπτονται» από άλλα σωματεία, άλλες να ματαιώνονται κι άλλες να τροποποιούνται, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.
Αναφαίρετο δικαίωμα των εργαζομένων οι κινητοποιήσεις, οι απεργίες και οι στάσεις εργασίας. Ωστόσο, οφείλουν να ενημερώνουν πιο έγκαιρα το επιβατικό κοινό.
Βέβαια, το ερώτημα που πλανάται είναι το ακόλουθο: ΟΑΣΑ, ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ εντάχθηκαν στο υπερΤαμείο Αποκρατικοποιήσεων, κάτι το οποίο σημαίνει ότι, εάν το ελληνικό δημόσιο δεν «πιάνει» εφεξής τους δημοσιονομικούς στόχους, αυτομάτως «ενεργοποιείται» το ενδεχόμενο εκποίησης.
Ως γνωστόν, «φιλέτο» θεωρείται η ΣΤΑΣΥ και κυρίως, το μετρό. Οπότε, ενόψει πιθανής ιδιωτικοποίησης, οι εργαζόμενοι, αντί να είναι ενωμένοι, είναι διασπασμένοι.
Από την άλλη πλευρά, κανείς δεν παραγνωρίζει ότι η συγχώνευση μετρό, ηλεκτρικού και τραμ έγινε «βιαίως», με αρκετές ανισότητες.
Οι εργαζόμενοι – για τους δικούς τους λόγους – έχουν διασπαστεί σε αρκετά σωματεία και ενώσεις.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα στάσεις εργασίας να μην «καλύπτονται» από άλλα σωματεία, άλλες να ματαιώνονται κι άλλες να τροποποιούνται, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.
Αναφαίρετο δικαίωμα των εργαζομένων οι κινητοποιήσεις, οι απεργίες και οι στάσεις εργασίας. Ωστόσο, οφείλουν να ενημερώνουν πιο έγκαιρα το επιβατικό κοινό.
Βέβαια, το ερώτημα που πλανάται είναι το ακόλουθο: ΟΑΣΑ, ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ εντάχθηκαν στο υπερΤαμείο Αποκρατικοποιήσεων, κάτι το οποίο σημαίνει ότι, εάν το ελληνικό δημόσιο δεν «πιάνει» εφεξής τους δημοσιονομικούς στόχους, αυτομάτως «ενεργοποιείται» το ενδεχόμενο εκποίησης.
Ως γνωστόν, «φιλέτο» θεωρείται η ΣΤΑΣΥ και κυρίως, το μετρό. Οπότε, ενόψει πιθανής ιδιωτικοποίησης, οι εργαζόμενοι, αντί να είναι ενωμένοι, είναι διασπασμένοι.
Από την άλλη πλευρά, κανείς δεν παραγνωρίζει ότι η συγχώνευση μετρό, ηλεκτρικού και τραμ έγινε «βιαίως», με αρκετές ανισότητες.