Στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση του έργου τους βρίσκονται οι μετροπόντικες του Μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα όσα δήλωσε o πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., Γιάννης Μυλόπουλος, ο οποίος τόνισε ότι η διάνοιξη θα ολοκληρωθεί μέχρι τα μέσα του Φεβρουαρίου.
Ο κ. Μυλόπουλος, μιλώντας στο Πρακτορείο FM, ανέφερε συγκεκριμένα: «οι μετροπόντικες σήμερα διανύουν το τελευταίο κομμάτι της σήραγγας μεταξύ των σταθμών Πατρικίου και Αναλήψεως. Η Ανάληψη είναι ο τελευταίος σταθμός. Ο ένας μετροπόντικας ήδη βρίσκεται στο σταθμό Πατρικίου και θα ολοκληρώσει το έργο του στα μέσα Ιανουάριου και ο δεύτερος θα ολοκληρώσει τη διάνοιξη μέχρι τα μέσα του Φεβρουαρίου. Το βαρύ κομμάτι του έργου είναι αυτό, το πιο ακριβό και σημαντικό, και στη Θεσσαλονίκη χρειάστηκε να γίνει σε μεγάλο βάθος, περίπου 25 με 30 μέτρα».
«Μέσα στο 2017 θα ολοκληρωθεί το σύνολο της κατασκευής των υπόγειων, των ισόγειων και υπέργειων τμημάτων των σταθμών, εκτός από τους σταθμούς της Αγίας Σοφίας και της Βενιζέλου. Πριν από τέσσερις ημέρες συνυπογράψαμε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, το υπουργείο Πολιτισμού, το υπουργείο Υποδομών και η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. τη μελέτη για τη κατασκευή του σταθμού της Βενιζέλου. Θα έχουμε και σταθμό και ανοιχτό αρχαιολογικό χώρο και κάποιος θα μπορεί να περπατά από το Αλκαζάρ μέχρι το Μπεζεστένι (παλιά υφασματαγορά), περνώντας πάνω από μια γέφυρα που θα κατασκευαστεί. Ουσιαστικά κατασκευάζουμε την πόλη του 2020» τόνισε ο κ Μυλόπουλος.
Ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε επανέλαβε ότι η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη και το έργο προχωρά σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει οριστεί. «Η χρηματοδότηση ήταν και είναι εξασφαλισμένη για τη βασική γραμμή και τη γραμμή της Καλαμαριάς. Τώρα μένει να εξασφαλίσουμε τα χρήματα για τις επεκτάσεις. Θα γίνουν τρεις γραμμές, δυο προς Εύοσμο - Μενεμένη και Νεάπολη-Σταυρούπολη και μια από την Καλαμαριά προς το αεροδρόμιο. Οι γραμμές αυτές είναι σε πρώτη προτεραιότητα, διότι χρωστάμε στους ανθρώπους αυτούς που που ζουν στις εργατικές συνοικίες και καθημερινά μετακινούνται κάτω από δύσκολες συνθήκες» επισήμανε.
Εκτίμησε ότι «εάν παραδώσουμε το 2020 τη βασική γραμμή και τη γραμμή Καλαμαριάς και εάν δημοπρατηθούν οι τρεις νέες γραμμές και βρεθούν τα χρήματα, θα χρειαστούν πέντε έως έξι χρόνια για να ολοκληρωθούν και οι τρεις». Υπογράμμισε ότι «το Μετρό εξασφαλίζει ταχύτητα, άνεση και ποιότητα ζωής στους πολίτες, δίχως άγχος κυκλοφοριακό και πίεση και εξασφαλίζει και καθαρότερη ατμόσφαιρα καθώς αναμένεται να μειωθούν κατά 80.000-100.000 τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στην πόλη».
Κάλεσε τους Θεσσαλονικείς να δώσουν το "παρών" σε μια ξεχωριστή εκδήλωση: «σήμερα, στις 7 το βράδυ, Τρίτη και 13, καλούμε τους Θεσσαλονικείς να παρακολουθήσουν μια θεατρική παράσταση με θέμα το Μετρό από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος στον σταθμό "Πανεπιστήμιο", για να ξορκίσουμε το κακό και μάλλον οι ηθοποιοί θα σατιρίσουν με την παράσταση αυτή το ότι καθυστέρησε το έργο».
Ο κ. Μυλόπουλος, μιλώντας στο Πρακτορείο FM, ανέφερε συγκεκριμένα: «οι μετροπόντικες σήμερα διανύουν το τελευταίο κομμάτι της σήραγγας μεταξύ των σταθμών Πατρικίου και Αναλήψεως. Η Ανάληψη είναι ο τελευταίος σταθμός. Ο ένας μετροπόντικας ήδη βρίσκεται στο σταθμό Πατρικίου και θα ολοκληρώσει το έργο του στα μέσα Ιανουάριου και ο δεύτερος θα ολοκληρώσει τη διάνοιξη μέχρι τα μέσα του Φεβρουαρίου. Το βαρύ κομμάτι του έργου είναι αυτό, το πιο ακριβό και σημαντικό, και στη Θεσσαλονίκη χρειάστηκε να γίνει σε μεγάλο βάθος, περίπου 25 με 30 μέτρα».
«Μέσα στο 2017 θα ολοκληρωθεί το σύνολο της κατασκευής των υπόγειων, των ισόγειων και υπέργειων τμημάτων των σταθμών, εκτός από τους σταθμούς της Αγίας Σοφίας και της Βενιζέλου. Πριν από τέσσερις ημέρες συνυπογράψαμε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, το υπουργείο Πολιτισμού, το υπουργείο Υποδομών και η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. τη μελέτη για τη κατασκευή του σταθμού της Βενιζέλου. Θα έχουμε και σταθμό και ανοιχτό αρχαιολογικό χώρο και κάποιος θα μπορεί να περπατά από το Αλκαζάρ μέχρι το Μπεζεστένι (παλιά υφασματαγορά), περνώντας πάνω από μια γέφυρα που θα κατασκευαστεί. Ουσιαστικά κατασκευάζουμε την πόλη του 2020» τόνισε ο κ Μυλόπουλος.
Ο πρόεδρος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε επανέλαβε ότι η χρηματοδότηση είναι εξασφαλισμένη και το έργο προχωρά σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει οριστεί. «Η χρηματοδότηση ήταν και είναι εξασφαλισμένη για τη βασική γραμμή και τη γραμμή της Καλαμαριάς. Τώρα μένει να εξασφαλίσουμε τα χρήματα για τις επεκτάσεις. Θα γίνουν τρεις γραμμές, δυο προς Εύοσμο - Μενεμένη και Νεάπολη-Σταυρούπολη και μια από την Καλαμαριά προς το αεροδρόμιο. Οι γραμμές αυτές είναι σε πρώτη προτεραιότητα, διότι χρωστάμε στους ανθρώπους αυτούς που που ζουν στις εργατικές συνοικίες και καθημερινά μετακινούνται κάτω από δύσκολες συνθήκες» επισήμανε.
Εκτίμησε ότι «εάν παραδώσουμε το 2020 τη βασική γραμμή και τη γραμμή Καλαμαριάς και εάν δημοπρατηθούν οι τρεις νέες γραμμές και βρεθούν τα χρήματα, θα χρειαστούν πέντε έως έξι χρόνια για να ολοκληρωθούν και οι τρεις». Υπογράμμισε ότι «το Μετρό εξασφαλίζει ταχύτητα, άνεση και ποιότητα ζωής στους πολίτες, δίχως άγχος κυκλοφοριακό και πίεση και εξασφαλίζει και καθαρότερη ατμόσφαιρα καθώς αναμένεται να μειωθούν κατά 80.000-100.000 τα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στην πόλη».
Κάλεσε τους Θεσσαλονικείς να δώσουν το "παρών" σε μια ξεχωριστή εκδήλωση: «σήμερα, στις 7 το βράδυ, Τρίτη και 13, καλούμε τους Θεσσαλονικείς να παρακολουθήσουν μια θεατρική παράσταση με θέμα το Μετρό από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος στον σταθμό "Πανεπιστήμιο", για να ξορκίσουμε το κακό και μάλλον οι ηθοποιοί θα σατιρίσουν με την παράσταση αυτή το ότι καθυστέρησε το έργο».