O.SY. BUS DRIVERS "ΒΙΝΤΕΟ" Ξεπέρασε τις 6 ώρες η αναμονή στο Μετρό Ελληνικού -Λιποθυμία και τεράστιες ουρές - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » "ΒΙΝΤΕΟ" Ξεπέρασε τις 6 ώρες η αναμονή στο Μετρό Ελληνικού -Λιποθυμία και τεράστιες ουρές

"ΒΙΝΤΕΟ" Ξεπέρασε τις 6 ώρες η αναμονή στο Μετρό Ελληνικού -Λιποθυμία και τεράστιες ουρές

Written By OsyBusDrivers on Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017 | 7:19 μ.μ.

Δραματική είναι η κατάσταση με την ταλαιπωρία των επιβατών των ΜΜΜ που περιμένουν για την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Χαρακτηριστικό είναι ότι στο Μετρό Ελληνικού η αναμονή έχει ξεπεράσει τις 6 ώρες, λειτουργεί μόλις ένα ταμείο-εκδοτήριο, ενώ υπήρξε και μία λιποθυμία άνδρα που δεν άντεξε από την ορθοστασία των πολλών ωρών.

Παράλληλα, υπήρξε ενημέρωση ότι το εκδοτήριο θα κλείσει περίπου στις 20:00 και θα ανοίξει ξανά αύριο. Κάτι που σημαίνει ότι δεκάδες πολίτες περίμεναν μάταια σήμερα...

Xάος από το πρωί...

Ηλικιωμένοι, μητέρες με παιδιά, εργαζόμενοι που αναγκάστηκαν να πάρουν άδεια και νέοι βρέθηκαν από το πρωί στις ατελείωτες ουρές που σχηματίστηκαν στους σταθμούς του Μετρό προκειμένου να μπορέσουν να εκδώσουν τη νέα κάρτα για τις διαδρομές.

Οι υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών αποδείχθηκε πως ήταν ανέτοιμες για να εξυπηρετήσουν το κοινό και η μετάβαση από το χάρτινο στο ηλεκτρονικό εισιτήριο εξελίχθηκε και εξελίχθηκε σε μία απίστευτη ταλαιπωρία. Μάλιστα, σε κάποιες περιπτώσεις υπήρξαν ακόμα και λιποθυμίες ηλικιωμένων ανθρώπων που δεν άντεξαν την πολύωρη ορθοστασία.

Πάντως, αν και ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης ζήτησε συγγνώμη από τους πολίτες που ταλαιπωρούνται, πρόσθεσε ότι ένα τέτοιο φαινόμενο είναι «σύνηθες» όταν υπάρχουν τέτοιες αλλαγές.

Οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές της κατάστασης που επικρατεί στους σταθμούς του Μετρό.

Δείτε τι έγινε στη Νέα Σμύρνη



Σταθμός Συντάγματος







Σταθμός Ελληνικού









Σταθμός Συγγρού-Φιξ





To ηλεκτρονικό εισιτήριο θα ισχύσει κανονικά από την 1η Νοεμβρίου στα μέσα μαζικής μεταφοράς ενώ θα δοθεί ολιγοήμερη παράταση για όλους όσοι ανανεώσουν την κάρτα Οκτωβρίου.

Οπως δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Ν. Μαυραγάνης στον ΑΝΤ1 θα δοθεί παράταση έως τις έως τις 5 Νοεμβρίου για όσους ανανεώσουν την κάρτα Οκτωβρίου. Επιπλέον, περιθώριο έως τις 10 Νοεμβρίου θα δοθεί σε όσους χρησιμοποιήσουν το σύστημα φακέλου, σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε ο υφυπουργός.

Ειδικά για τα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες, τους άνεργους, αλλά και όλες τις ειδικές κατηγορίες, δεν ισχύουν οι περιορισμοί, καθώς για αυτούς υπάρχει ειδική μέριμνα, θα υπάρχει ξεχωριστή θύρα, μέχρι να παραλάβουν τις καινούριες τους κάρτες, όπως είπε ο υφυπουργός.

Ο κύριος Μαυραγάνης υπενθύμισε ότι το χάρτινο εισιτήριο σταματάει να ισχύει από την 1 Νοεμβρίου, ενώ οι επιβάτες θα πρέπει να προμηθεύονται το ηλεκτρονικό εισιτήριο, που αρχικά θα ισχύει για πέντε τουλάχιστον διαδρομές και θα στοιχίζει επτά ευρώ.

Ηλεκτρονικό εισιτήριο, ηλεκτρονική κάρτα

Τα νέα «έξυπνα» εισιτήρια του ΟΑΣΑ αποτελούνται από το ηλεκτρονικό εισιτήριο (ΑΤΗ.ΕΝΑ Ticket) και την απρόσωπη και προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα (απρόσωπη ATH.ENA Card).

Το πολλαπλό ηλεκτρονικό εισιτήριο (ATH.ENA Ticket) και η απρόσωπη ηλεκτρονική κάρτα (απρόσωπη ATH.ENA Card) απευθύνονται, κυρίως, στους μεμονωμένους και όχι στους συστηματικούς επιβάτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Η κύρια διαφορά μεταξύ τους είναι ότι η απρόσωπη «έξυπνη» κάρτα αποθηκεύει και χρηματική αξία.

Αντίστοιχα, η προσωποποιημένη «έξυπνη» κάρτα (προσωποποιημένη ATH.ENA Card), η οποία απευθύνεται στους συστηματικούς χρήστες των ΜΜΜ, θα υποκαταστήσει, μεταξύ άλλων, τις υφιστάμενες μηνιαίες, τριμηνιαίες, εξαμηνιαίες και ετήσιες κάρτες του ΟΑΣΑ και τις κάρτες των ειδικών κατηγοριών επιβατών.

Για την έκδοση προσωποποιημένης κάρτας από Τερματικό Έκδοσης Καρτών (ΤΕΚ) απαιτείται o επιβάτης να προσκομίσει επίσημο έγγραφο που να προσδιορίζει τον αριθμό ΑΜΚΑ, την αστυνομική του ταυτότητα ή εναλλακτικά, για μη Έλληνες υπηκόους, απαιτείται διαβατήριο και η εισαγωγή ενός 8ψήφιου κωδικού.

Ο δικαιούχος μειωμένης ή δωρεάν μετακίνησης θα πρέπει να προσκομίζει και το σχετικό αποδεικτικό του δικαιώματος.

Ηλεκτρονικό εισιτήριο (ΑΤΗ.ΕΝΑ Ticket) και απρόσωπη ηλεκτρονική κάρτα (απρόσωπη ATH.ENACard)

Στo ηλεκτρονικό εισιτήριο και στην ηλεκτρονική απρόσωπη κάρτα, ο επιβάτης μπορεί να προμηθευτεί προϊόντα, όπως:

Το πακέτο των 10 + 1 εισιτηρίων (το 1 εισιτήριο είναι δωρεάν), το ημερήσιο εισιτήριο των 4,5 ευρώ, το πενθήμερο εισιτήριο των 9 ευρώ, το τουριστικό εισιτήριο των 3 ημερών για όλα τα μέσα (περιλαμβάνει 1 διαδρομή από και προς το αεροδρόμιο) των 22 ευρώ, τα εισιτήρια προς το αεροδρόμιο, κτλ.

Η διάθεση του πολλαπλού «έξυπνου» εισιτηρίου και της απρόσωπης «έξυπνης» κάρτας γίνεται, προς το παρόν, με προϊόντα αξίας άνω των 4,5 ευρώ.

Δηλαδή, κάποιος δεν μπορεί να τα προμηθευτεί, την πρώτη φορά, με το ενιαίο εισιτήριο των 1,4 ευρώ. Ωστόσο, μετά μπορεί να κάνει επαναφόρτιση με 1,4 ευρώ.

Η κύρια διαφορά μεταξύ τους είναι ότι η απρόσωπη «έξυπνη» κάρτα αποθηκεύει και χρηματική αξία.

Προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα (προσωποποιημένη ATH.ENA Card)

Η προσωποποιημένη ATH.ENA Card θα υποκαταστήσει τις υφιστάμενες μηνιαίες, τριμηνιαίες, εξαμηνιαίες και ετήσιες κάρτες του ΟΑΣΑ, τα μειωμένα και τα ελευθέρας. Απευθύνεται δηλαδή, στους συστηματικούς χρήστες των ΜΜΜ.

Η έκδοση της προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας (προσωποποιημένη ATH.ENA Card) γίνεται ήδη σε ορισμένους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού και ειδικότερα, στους σταθμούς Σύνταγμα, Αγ. Μαρίνα, Δ. Πλακεντίας, Ελληνικό, Ανθούπολη, Πειραιάς, Κηφισιά, Ομόνοια και Αττική και σε δυο σταθμούς του τραμ (Αγ. Φωτεινή και Σύνταγμα) στο εκδοτήριο της Ο.ΣΥ. στην Όθωνος (Πλ. Συντάγματος).

Έκδοση προσωποποιημένης κάρτας από ΤΕΚ

Για την έκδοση προσωποποιημένης κάρτας από Τερματικό Έκδοσης Καρτών (ΤΕΚ) απαιτείται o επιβάτης να προσκομίσει:
επίσημο έγγραφο που να προσδιορίζει τον αριθμό ΑΜΚΑ,
την αστυνομική του ταυτότητα ή εναλλακτικά, για μη Έλληνες υπηκόους, απαιτείται διαβατήριο,
εισαγωγή 8ψήφιου κωδικού.

Ο εκδότης εισάγει στην εφαρμογή του ΤΕΚ τον ΑΜΚΑ, το όνομα, το επώνυμο καθώς και το μήνα και έτος γέννησης.

Στη συνέχεια προχωρά σε επιβεβαίωση της ταυτότητας του επιβάτη, ο οποίος εισάγει τον 8ψήφιο κωδικό ασφαλείας.

Τέλος, ο εκδότης προχωρά σε λήψη φωτογραφίας του επιβάτη (μέσω της φωτογραφικής μηχανής που διαθέτει το ΤΕΚ ή μέσω σάρωσης προεκτυπωμένης φωτογραφίας) και εκδίδει την έξυπνη κάρτα.

Κατά τη διαδικασία έκδοσης της κάρτας το σύστημα παράγει και αποθηκεύει στη βάση δεδομένων το hashed value που προκύπτει από το συνδυασμό ΑΜΚΑ και κωδικού, καθώς και τον μήνα και έτος γέννησης.

Έκδοση προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών με κατάθεση φακέλου στα εκδοτήρια

Το υπουργείο Μεταφορών έδωσε και τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να παραδώσουν φάκελο με όλα τα απαραίτητα έγγραφα στα γκισέ των σταθμών και στη συνέχεια να τους αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα ταχυδρομικά. Η διαδικασία αφορά όλους τους κατόχους μηνιαίων καρτών κανονικής τιμής, καθώς και τους επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών, που διαθέτουν μηνιαία κάρτα εντός του 2017. Πλέον, η σχετική δυνατότητα παρέχεται και στους φοιτητές.

Τα βήματα της διαδικασίας
ΒΗΜΑ 1. Προετοιμασία φάκελου μεγέθους Α4 με τα ακόλουθα στοιχεία:

1.Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017).
2.Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ.
3.Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας.
4.Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το athenacard.gr
5.Στη περίπτωση των φοιτητών χρειάζεται προσκόμιση φωτοτυπίας ακαδημαϊκής ταυτότητας σε ισχύ.
ΒΗΜΑ 2. Αναγραφή στοιχείων επί του φακέλου

Αναγράφονται επί του φακέλου τα ακόλουθα στοιχεία: Όνομα, επώνυμο και διεύθυνση, όπου θα αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ) μέσω ταχυδρομείου.
ΒΗΜΑ 3

Ο φάκελος παραδίδεται ανοικτός σε οποιοδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 της ΣΤΑΣΥ, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας
Παράδοση του ανοικτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση).
Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία.
ΒΗΜΑ 4

Αποστολή του φακέλου στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών

Ο φάκελος με την προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία, αποστέλλεται ταχυδρομικά στη διεύθυνση που αναγράφεται στο φάκελο.
ΒΗΜΑ 5 Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου

Η προσωποποιημένη κάρτα, η οποία αποστέλλεται ταχυδρομικά, δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο.
Οι επιβάτες πηγαίνουν σε οποιοδήποτε «Αυτόματο Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών» (ΑΜΕΚ) των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ και στις στάσεις του Τραμ της ΣΤΑΣΥ ή στα εκδοτήρια της ΟΣΥ ή και στην ιστοσελίδα
athenacard.gr και φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα, με όποιο προϊόν επιθυμούν (30 ημερών, εισιτήριο των 1,40 ευρώ, κλπ).

Αντικατάσταση απολεσθείσας προσωποποιημένης κάρτας

Σε περίπτωση απώλειας προσωποποιημένης έξυπνης κάρτας, ο κάτοχος οφείλει να προσκομίσει στο εκδοτήριο ένα επίσημο έγγραφο που να προσδιορίζει τον ΑΜΚΑ του, καθώς και προσωπικό του κωδικό μαζί με την αστυνομική του ταυτότητα ή το διαβατήριο.

Ο εκδότης εισάγει στην εφαρμογή του ΤΕΚ τον ΑΜΚΑ και ζητά από τον επιβάτη να εισάγει τον κωδικό. Η εφαρμογή συνδυάζει τα δύο αυτά στοιχεία και παράγει ένα hashed value.

Στην περίπτωση ταύτισης με αποθηκευμένο στη βάση δεδομένων hashed value που συσχετίζεται με ενεργή έξυπνη κάρτα, ο εκδότης έχει τη δυνατότητα να προχωρήσει σε έκδοση νέας κάρτας, με ταυτόχρονη μεταφορά του υπολοίπου και ακύρωση (blacklisting) της παλαιάς.

Κανένα επιπλέον στοιχείο του επιβάτη δεν απαιτείται και δεν αποθηκεύεται κατά τη διαδικασία αυτή.
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top