O.SY. BUS DRIVERS ΤΣΑΚΟΣ ΜΑΝΘΟΣ μέλος ΣΕΛΜΑ : ΦΤΑΝΕΙ ΩΣ ΕΔΩ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ του πρωην ΗΣΑΠ.... - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » ΤΣΑΚΟΣ ΜΑΝΘΟΣ μέλος ΣΕΛΜΑ : ΦΤΑΝΕΙ ΩΣ ΕΔΩ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ του πρωην ΗΣΑΠ....

ΤΣΑΚΟΣ ΜΑΝΘΟΣ μέλος ΣΕΛΜΑ : ΦΤΑΝΕΙ ΩΣ ΕΔΩ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ του πρωην ΗΣΑΠ....

Written By OsyBusDrivers on Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017 | 11:26 π.μ.

Συν/φοι, η τακτική που χρησιμοποιείται απο το σωματειο "ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΗΣΑΠ" απο την αρχη της ενοποιησης(2011) έχει την ταση καπελωματος στα παντα. Με την φραση 100plus νομιζουν πως μπορουν να επιβληθουν στα παντα. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ. Αποφάσισα (δεν ειμαι μονος μου)να κινησω οποια νομικη διαδικασια χρειαστει για να λυθει το θεμα με τον τιτλο : ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑΣΥ
Δεν με εκφραζει η ενωση ησαπ
Δεν θελω να με εκπροσωποι χωρις να εχω ερωτηθει
Δεν θελω και δεν δεχομαι το καπελωμα.
Ως ειθισται συνδικαλιστικη οργανωση δεν καταφεύγει δικαστικα εναντιον καποιας αλλης, να θυμηθούμε και την περιπτωση οπου προεδρος σωματειου κατεφυγε εναντιον των εργαζομενων της alpha bank.
Να τονισω πως εχω την στηριξει του σωματειου μου ΣΕΛΜΑ.
Για τις περαιτερω κινησεις θα ενημερωθειτε απο τα μεσα κοινωνικης δικτυωσης η' ακομα και με ανακοινωση του ΣΕΛΜΑ.
ΦΤΑΝΕΙ ΩΣ ΕΔΩ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ του πρωην ΗΣΑΠ.
ΤΣΑΚΟΣ ΜΑΝΘΟΣ μέλος ΣΕΛΜΑ
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top