Θετική γνώμη διατύπωσε νωρίτερα η Επιτροπή της Βουλής για την καταλληλότητα του κ. Γεωργίου Γλυκού, που προτάθηκε από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Χρήστο Σπίρτζη, στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ο.ΣΥ. Α.Ε. Το τελικό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε με 12 θετικές ψήφους, 1 αρνητική και 8 «παρών».
Ο κ. Γλυκός επεσήμανε ότι τα περιθώρια βελτίωσης στις οδικές συγκοινωνίες είναι τεράστια και πως θα εργαστεί στην κατεύθυνση της αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.
Παραδέχτηκε ότι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές (περί τα 45 εκατ. ευρώ) και η ρευστότητα της εταιρείας αποτελούν αγκάθια τα οποία, όπως διευκρινίστηκε από παρέμβαση του κ. Σπίρτζη, θα διευθετηθούν μέχρι τις αρχές τις επόμενης χρονιάς.
Κατά την τοποθέτησή του σχετικά με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στο στόλο τον οχημάτων της Ο.ΣΥ. Α.Ε., ο κ. Γλυκός ανέφερε ότι συνιστά όντως μεγαλύτερη πρόκληση σε σχέση με τα μέσα σταθερής τροχιάς και πως οι αναγκαίες προσαρμογές του Α.Σ.Σ.Κ. (Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου) σε λεωφορεία και τρόλλεϋ θα προκύψουν κατά τη λειτουργία του νέου συστήματος.
Ο κ. Γλυκός επεσήμανε ότι τα περιθώρια βελτίωσης στις οδικές συγκοινωνίες είναι τεράστια και πως θα εργαστεί στην κατεύθυνση της αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό.
Παραδέχτηκε ότι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές (περί τα 45 εκατ. ευρώ) και η ρευστότητα της εταιρείας αποτελούν αγκάθια τα οποία, όπως διευκρινίστηκε από παρέμβαση του κ. Σπίρτζη, θα διευθετηθούν μέχρι τις αρχές τις επόμενης χρονιάς.
Κατά την τοποθέτησή του σχετικά με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στο στόλο τον οχημάτων της Ο.ΣΥ. Α.Ε., ο κ. Γλυκός ανέφερε ότι συνιστά όντως μεγαλύτερη πρόκληση σε σχέση με τα μέσα σταθερής τροχιάς και πως οι αναγκαίες προσαρμογές του Α.Σ.Σ.Κ. (Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου) σε λεωφορεία και τρόλλεϋ θα προκύψουν κατά τη λειτουργία του νέου συστήματος.