Έκκληση στο επιβατικό κοινό «να μην περιμένει στις ουρές και ταλαιπωρείται», αλλά να αφήνει έναν φάκελο με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και σε λίγες ημέρες θα λαμβάνει την ηλεκτρονική κάρτα στο σπίτι του.
Πολύ σύντομα το επιβατικό κοινό θα μπορεί να προμηθεύεται ηλεκτρονικό εισιτήριο από 600 με 800 σημεία, περίπτερα και ψιλικατζίδικα, όπως γινόταν μέχρι σήμερα με τη διάθεση των χάρτινων εισιτηρίων, δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης στην εκπομπή «Ντάμες Σπαθί» με την Ελευθερία Κουμάντου και την Ελεωνόρα Ορφανίδου.
Το επιβατικό κοινό θα έχει τη δυνατότητα να παίρνει το απλό εισιτήριο του 1,40 ευρώ και μάλιστα θα μπορεί να το επαναφορτώσει, είπε χαρακτηριστικά και επανέλαβε ότι, θα ισχύει για μιάμιση ώρα.
Ο ΟΑΣΑ, τόνισε, διασφαλίζει την ανωνυμία στις μετακινήσεις και πρόσθεσε ότι, δεν υπάρχει καμία αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική της επιχείρησης.
Επίσης, ο κ. Ταστάνης απηύθυνε έκκληση στο επιβατικό κοινό «να μην περιμένει στις ουρές και ταλαιπωρείται», αλλά να αφήνει έναν φάκελο με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και σε λίγες ημέρες θα λαμβάνει την ηλεκτρονική κάρτα στο σπίτι του.
Όσον αφορά στα μειωμένα εισιτήρια, που χρησιμοποιούν ορισμένες κατηγορίες συμπολιτών μας, ο κ. Ταστάνης δήλωσε ότι, το θέμα θα επιλυθεί και δεν πρέπει να υπάρχει καμία ανησυχία.
«Δεν θα κλείσει το σύστημα αν δεν λυθεί το ζήτημα με όσους δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
(πηγή: Αθήνα 9.84)
Πολύ σύντομα το επιβατικό κοινό θα μπορεί να προμηθεύεται ηλεκτρονικό εισιτήριο από 600 με 800 σημεία, περίπτερα και ψιλικατζίδικα, όπως γινόταν μέχρι σήμερα με τη διάθεση των χάρτινων εισιτηρίων, δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Τάσος Ταστάνης στην εκπομπή «Ντάμες Σπαθί» με την Ελευθερία Κουμάντου και την Ελεωνόρα Ορφανίδου.
Το επιβατικό κοινό θα έχει τη δυνατότητα να παίρνει το απλό εισιτήριο του 1,40 ευρώ και μάλιστα θα μπορεί να το επαναφορτώσει, είπε χαρακτηριστικά και επανέλαβε ότι, θα ισχύει για μιάμιση ώρα.
Ο ΟΑΣΑ, τόνισε, διασφαλίζει την ανωνυμία στις μετακινήσεις και πρόσθεσε ότι, δεν υπάρχει καμία αλλαγή στην τιμολογιακή πολιτική της επιχείρησης.
Επίσης, ο κ. Ταστάνης απηύθυνε έκκληση στο επιβατικό κοινό «να μην περιμένει στις ουρές και ταλαιπωρείται», αλλά να αφήνει έναν φάκελο με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και σε λίγες ημέρες θα λαμβάνει την ηλεκτρονική κάρτα στο σπίτι του.
Όσον αφορά στα μειωμένα εισιτήρια, που χρησιμοποιούν ορισμένες κατηγορίες συμπολιτών μας, ο κ. Ταστάνης δήλωσε ότι, το θέμα θα επιλυθεί και δεν πρέπει να υπάρχει καμία ανησυχία.
«Δεν θα κλείσει το σύστημα αν δεν λυθεί το ζήτημα με όσους δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
(πηγή: Αθήνα 9.84)