Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

ΑΥΞΑΝΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΡΑΜ.

Αλλαγές στα πρόστιμα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας προωθεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, που αναμένεται να ισχύσουν το ερχόμενο Φθινόπωρο.
  
Μεταξύ άλλων είναι και αύξηση του προστίμου για  παρεμπόδιση κυκλοφορίας τραμ, οπού αυξάνετε κατά 500 % , από τα 50 € στα 300 €.

Το τραμ σε καθημερινή βάση, αντιμετωπίζει πρόβλημα στην διέλευση του, λόγω 
παρκαρισμένου αυτοκίνητου στον τροχιόδρομο.