Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Δελτίο Τύπου ....

Τα Δ.Σ. όλων των Σωματίων του ΗΛΠΑΠ αποφασίσανε να συμμετέχουν στην 24ωρη απεργία και στην κοινή συγκέντρωση των Εργαζομένων που θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο NOVOTEL στις 10:00 την Τέταρτη 9/3/2011.