Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011
Δελτίο Τύπου ....
Τα
Δ.Σ.
όλων των Σωματίων
του ΗΛΠΑΠ αποφασίσανε να συμμετέχουν στην
24ωρη
απεργία και στην
κοινή
συγκέντρωση
των Εργαζομένων που θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο
NOVOTEL
στις 10:00
την
Τέταρτη 9/3/2011.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού