O.SY. BUS DRIVERS ΟΑΣΑ: ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ. - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » ΟΑΣΑ: ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ.

ΟΑΣΑ: ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΜΕ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ.

Written By OsyBusDrivers on Σάββατο 26 Μαρτίου 2011 | 8:05 μ.μ.


Ταχύτερους ρυθμούς σε σχέση με αυτούς που ακολουθήθηκαν στην περίπτωση του ΟΣΕ επιχειρεί να υιοθετήσει το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων στην εφαρμογή του νόμου για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας.

Στο πλαίσιο αυτό, έως τις 4 Απριλίου θα έχει ολοκληρωθεί η νέα διαδικασία των συγχωνεύσεων των συγκοινωνιακών φορέων και από πέντε εταιρίες που είναι σήμερα θα παραμείνουν δύο.
Ειδικότερα, θα δημιουργηθεί ένας φορέας για τις οδικές συγκοινωνίες (ΟΣΥ), στον οποίο η ΕΘΕΛ θα έχει τον κύριο ρόλο απορροφώντας τον ΗΛΠΑΠ, και ένας για σταθερές συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ), όπου το μετρό θα είναι ο νέος ηγετικός φορέας με την απορρόφηση της Τραμ και του ΗΣΑΠ. Στους νέους φορείς, που θα είναι ΔΕΚΟ, μοναδικός μέτοχος αρχικά θα είναι το ελληνικό δημόσιο.

Ο ΟΑΣΑ θα έχει θέση μητροπολιτικού φορέα και θα είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό, τον προγραμματισμό, την οργάνωση, τον συντονισμό και τον έλεγχο του συγκοινωνιακού έργου. Η περιοχή ευθύνης του θα είναι ολόκληρη η Καλλικρατική Περιφέρεια Αττικής.
Στις νέες εταιρίες θα τοποθετηθούν νέες διοικήσεις, οι οποίες θα αναδειχθούν μέσω της διαδικασίας ανοιχτής διακυβέρνησης. Η προθεσμία εντός της οποίας οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τις θέσεις προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου σε ΟΑΣΑ, ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ έληξε στις 21 Μαρτίου.
Στη σχετική πρόσκληση αναφερόταν πως τα πρόσωπα που θα επιλεγούν θα κληθούν να συμβάλουν αποφασιστικά στον στόχο της εξυγίανσης των εν λόγω εταιριών και στη δημιουργία ισχυρών βάσεων για τη μακροχρόνια αναπτυξιακή τους πορεία, με διασφάλιση της οικονομικής τους ευμάρειας, της διαφάνειας στη λειτουργία τους και της παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό της Περιφέρειας Αττικής.

Οι υποψήφιοι που θα επιλεγούν θα υπογράψουν συμβόλαια τριετούς διάρκειας με δυνατότητα ανανέωσής τους, τα δε αποτελέσματα της διοίκησής τους θα αξιολογούνται συστηματικά βάσει συμφώνων ευθύνης που προβλέπονται από τον Ν. 3920/2011 για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών.

Μετατάξεις-εξπρές

Εν τω μεταξύ, προσπάθεια καταβάλλεται για να προωθηθούν με ταχύτητα και οι μετατάξεις του προσωπικού που κρίνεται πλεονάζον. Την ερχόμενη Δευτέρα, όπως αναφέρουν πληροφορίες, θα αναρτηθούν στο Διαδίκτυο οι θέσεις υποδοχής για τους εργαζομένους οι οποίοι πρόκειται να μεταταγούν από όλους τους φορείς αστικών συγκοινωνιών σε άλλους του Δημοσίου για τους οποίους εκδήλωσαν ενδιαφέρον, όπως είχε ζητήσει πρόσφατα το υπουργείο Εσωτερικών.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι διατιθέμενες θέσεις θα είναι οκταπλάσιες σε σχέση με τα 1.567 άτομα που πρόκειται να μεταταγούν. Ο κάθε υπάλληλος θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει έως πέντε θέσεις και ανάλογα με τη ζήτηση και τα κριτήρια που θα ισχύσουν θα τοποθετηθεί στον νέο φορέα.

Στις νέες θέσεις θα μεταφερθούν με την ίδια σχέση εργασίας το εν λόγω τακτικό προσωπικό και το προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου που εργάζεται σε ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ, ΟΑΣΑ, ΑΜΕΛ-ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και ΤΡΑΜ.

Οι εργαζόμενοι που θα μεταταγούν θα αμείβονται με τις αποδοχές που ισχύουν για τους εργαζομένους στην υπηρεσία όπου θα τοποθετηθούν και θα θεωρούνται νέες προσλήψεις στον δημόσιο τομέα όπως επιτάσσει η τρόικα.

Πάντως, οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες κάνουν λόγο για υποχρεωτικές μετατάξεις και όχι για εθελοντικές, όπως υποστηρίζει η κυβέρνηση, ενώ τονίζουν πως οι λίστες των μετατάξεων είναι φωτογραφικές και αφορούν σε συγκεκριμένους υπαλλήλους.

Έλεγχος κομίστρου - ηλεκτρονικό εισιτήριο

Παράλληλα, από τις 4 Απριλίου αναμένεται να βγει... παγανιά και το νέο σώμα των ελεγκτών κομίστρου οι οποίοι θα αναλάβουν, με τη συνδρομή της Αστυνομίας, τον έλεγχο της λαθρεπιβίβασης.

Από την ενεργοποίηση του συγκεκριμένου σώματος το υπουργείο και ο ΟΑΣΑ προσδοκούν ότι θα υπάρξει μείωση σε σημαντικό ποσοστό του φαινομένου αυτού αλλά και της χρήσης πλαστών εισιτηρίων που είναι σοβαρό πρόβλημα για όλους τους συγκοινωνιακούς φορείς.
Βέβαια, την οριστική λύση στο πρόβλημα θα δώσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο, για το οποίο ο διαγωνισμός αναμένεται να βγει έως το τέλος του επόμενου μήνα.

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα ανατεθεί σε ιδιώτη, μέσω συμπράξεων δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ), ο οποίος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση, κατασκευή και συντήρηση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, όπου θα αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα επιτρέψει να χρεώνονται οι χρήστες των αστικών συγκοινωνιών με δικαιότερο τρόπο με βάση τις διαδρομές που πραγματοποιούν.

ΠΗΓΗ:  www.euro2day.gr
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top