Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Το μέλλον των καθαρών αστκών συγκοινωνιών.

Κάποιοι ιθύνοντες γραμματιζούμενοι ,συγκοινωνιολόγοι, λογιστές , έχουν ήδη αποφασίσει να
βγάλουν το τρόλεϊ από τη ζωή μας.
Οι αισιόδοξοι δίνουν κάποια χρόνια ζωής και οι ρεαλιστές 1- 1.5 χρόνο μέχρι να αρχίσει το ξήλωμα και ο παροπλισμός.
Το ερώτημα είναι γιατί γίνονται η θα γίνουν ,κάποια έργα με απορρόφηση μεγάλων ποσών από την ευρωπαϊκή κοινότητα.
Μεγάλα παιδιά είστε βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει, και αν δεν παίρνει μπρος πατήστε τη μίζα.
Αν κοιτάγανε το κοινό καλό, την εξυπηρέτηση των επιβατών τη φιλικότητα στο περιβάλλον,την ευελιξία την αποφυγή ηχορύπανσης ,θα διάλεγαν κάτι σαν το παρακάτω βίντεο και όχι τραμ στην Πατησίων!!!!
Τη δοκιμάσαμε τη συνταγή παλιότερα.
Δεν πέτυχε τότε και τα ξηλώσαμε ,και θα πετύχει τώρα;
Δείτε το βίντεο και αφήστε το σχόλιό σας ,δεν θα θέλατε ένα τέτοιο μέσο;
Είτε σαν εργαζόμενος σε αυτό ,είτε σαν επιβάτης;


ΠΗΓΗ - ΤΡΟΛΕΑΤΖΗΣ ΗΛΠΑΠ®