Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΑΝ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ "ΞΑΝΑΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ" ΣΤΟΝ ΟΣΕ!...ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO!!!