Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Ξανά στις ράγες τρένα για το δρομολόγιο Αθήνα – Καλαμπάκα!!!!

Επανακυκλοφορεί από την Κυριακή το ζεύγος αμαξοστοιχιών IC48 και IC47, οι οποίες θα εκτελούν τα δρομολόγια Αθήνα – Καλαμπάκα και Καλαμπάκα -Αθήνα αντιστοίχως.
Η αμαξοστοιχία IC48 θα αναχωρεί από τον Σ.Σ. Αθήνας στις 15:53, ως συνδεδεμένος συρμός μαζί με την αμαξοστοιχία IC 40 (Αθήνα – Βόλος), ενώ η αμαξοστοιχία IC47 θα αναχωρεί από Καλαμπάκα στις 06:33.

Πηγή: naftemporiki.gr