Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011
Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ "BOMBA" .... Μπορει να σημαίνει "ΚΑΤΙ" μπορει και "ΟΧΙ" !!!!!!
"Εμεις το βρηκαμε και πρεπει να το δημοσιευσουμε ...."
Ο ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΟΣΥ ????????
ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ !!!!!!!!
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ
ΕΝΝΟΟΥΜΕ
.....
<<
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ "LINK"
>>
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού