Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ "BOMBA" .... Μπορει να σημαίνει "ΚΑΤΙ" μπορει και "ΟΧΙ" !!!!!!

"Εμεις το βρηκαμε και πρεπει να το δημοσιευσουμε ...."

Ο ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΟΣΥ ????????

ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ !!!!!!!!

 ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗ  ΕΝΝΟΟΥΜΕ.....<<ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ  "LINK">>