Χωρίς να δίνονται αναλυτικά στοιχεία, οι
λειτουργικές δαπάνες του ΟΣΕ για το 2010 σε σχέση με το 2009 παρουσιάζουν,
σύμφωνα με το υπουργείο, μείωση περίπου 25%.
Ικανοποιημένο φέρεται το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων από την
πορεία υλοποίησης του προγράμματος εξυγίανσης του ΟΣΕ, το οποίο, όπως αναφέρει
εξελίσσεται εντός του χρονοδιαγράμματος που έχει τεθεί.Χωρίς να δίνονται αναλυτικά στοιχεία, οι λειτουργικές δαπάνες του ΟΣΕ για το 2010 σε σχέση με το 2009 παρουσιάζουν, σύμφωνα με το υπουργείο, μείωση περίπου 25%, ενώ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μείωσε τα λειτουργικά έξοδα κατά 32,84%. Σύμφωνα πάντα με το ΥΥΜΔ, το αποτέλεσμα του Ιανουαρίου 2011 βελτιώθηκε κατά 61,12% σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2010.
Σε ό,τι αφορά τα πλήρη οικονομικά στοιχεία, από την ανακοίνωση του υπουργείου προκύπτει ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών έχουν ζητήσει περαιτέρω διευκρινίσεις τόσο για τα οικονομικά του ΟΣΕ όσο και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σχετικά με επιδόματα διευθυντών που δίνονται στον ΟΣΕ, το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων διευκρινίζει με αφορμή δημοσιεύματα ότι οι διευθυντές ελάμβαναν πέραν των μισθών τους και τέσσερα επιδόματα που έφθαναν έως και το 40% των αποδοχών τους. Με τη νέα σύμβαση εργασίας που υπογράφθηκε λαμβάνουν μόνον ένα επίδομα (θέσης) το οποίο δεν μπορεί να ξεπερνά το 25% των τακτικών αποδοχών τους. Ειδικότερα, τα επιδόματα θέσης είναι έως 25% για Προϊστάμενο Διεύθυνσης, έως 20% για Προϊστάμενο Υπηρεσίας, έως 15% για Προϊστάμενο Τμήματος, έως 10% για Προϊστάμενο Τομέα και έως 3% για Προϊστάμενο Ομάδας.
Τέλος, για 1.654 προγραμματισμένες μετατάξεις εργαζομένων από τον Όμιλο του ΟΣΕ, το ΥΥΜΔ σημειώνει ότι έχουν γίνει ήδη οι 800 και εκκρεμούν στο τελευταίο στάδιό τους οι υπόλοιπες, με δεδομένο ότι σε αυτές εμπλέκονται άλλα τέσσερα υπουργεία.
www.kathimerini.gr