Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Στάση εργασίας στον ΗΣΑΠ την Τρίτη 17 Μαΐου!!!

Χωρίς ΗΣΑΠ από τις 12:00 έως τις 16:00 αύριο Τρίτη 16 Μαΐου. Οι Διοικήσεις των Σωματείων των εργαζομένων προχωρούν σε τετράωρη στάση εργασίας δηλώνοντας την αντίθεσή τους στις μετατάξεις του προσωπικού των Μέσων Μεταφοράς.
Τα τελευταία δρομολόγια πριν τη στάση εργασίας:
  • Από Πειραιά προς Μοναστηράκι 11:40
  • Από Μοναστηράκι προς Πειραιά 11:58
  • Από Κηφισιά προς Αττική 11:40
  • Από Αττική προς Κηφισιά 11:45
Υπενθυμίζεται πως κλειστό θα παραμείνει έως και τις 7 Ιουνίου το τμήμα Αττική – Μοναστηράκι του ΗΣΑΠ. Από τις 8 Ιουνίου η κυκλοφορία θα διεξάγεται κατά μήκος όλου του άξονα Πειραιά – Κηφισιά.



Πηγή: ΗΣΑΠ

ΠΗΓΗ - athenstransport.