Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Αποκατάσταση της κυκλοφορίας στον ΗΣΑΠ έως τις 8 Ιουνίου

Σε όλο το δίκτυο του σιδηρόδρομου

Έως την Τετάρτη 8 Ιουνίου, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΗΣΑΠ, το δίκτυο του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου θα έχει αποκατασταθεί και η συγκοινωνία θα διεξάγεται από Πειραιά έως Κηφισιά.

Οι συρμοί θα εκτελούν δρομολόγια μεταξύ των σταθμών Πειραιάς- Ομόνοια/ Ομόνοια-Πειραιάς και Ομόνοια- Κηφισιά/ Κηφισιά-Ομόνοια με μετεπιβίβαση των επιβατών στην κεντρική αποβάθρα του σταθμού Ομόνοια.

Πηγή: Newsbeast.gr