Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ...

Το σωματείο των εργαζομένων στη ΔΕΗ «Σπάρτακος» κατέβηκε από την Πτολεμαΐδα στην Αθήνα
και προχώρησε σε συμβολική κατάληψη του υπουργείου Εργασίας.

Οι εργαζόμενοι έχουν αποκλείσει τη στοά, έχουν αναρτήσει πανό, ωστόσο οι δύο διμοιρίες των ΜΑΤ που έκαναν την εμφάνισή τους είχαν σαν αποτέλεσμα να προκληθεί μικρή ένταση λίο μετά τις 07:00 το πρωί.