Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Αντίδραση Ρέππα για «τζιτζιφιόγκους» του ΥΠΟΙΚ...

Έκρηξη του Δημήτρη Ρέππα με αφορμή δημοσιεύματα που τον φέρουν να παίρνει κίτρινη κάρτα από τους ελεγκτές της τρόικας.

Σε συζήτησή του με δημοσιογράφους ρώτησε «ποιος τα διαδίδει αυτά, οι τζιτζιφιόγκοι του υπουργείου Οικονομικών;», εννοώντας όχι την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, αλλά υπηρεσιακούς παράγοντες οι οποίοι, κατά τη γνώμη του υπουργού, δημιουργούν προσκόμματα στο έργο του.

Να σημειωθεί ότι πριν μία βδομάδα ο κ. Ρέππας σε ερώτηση του ΣΚΑΪ γιατί αργεί τις αποκρατικοποιήσεις είχε απαντήσει «εγώ είμαι έτοιμος εδώ και τέσσερις μήνες. Η καθυστέρηση οφείλεται στο υπουργείο Οικονομικών».