Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Σύγκρουση τρένου με φορτηγό στα Μέγαρα!!!

Σύγκρουση τρένου του προαστιακού σιδηρόδρομου με φορτηγό στα Μέγαρα.
Ευτυχώς όμως η ταχύτητα του τρένου ήταν μικρή και δεν τραυματίστηκε κανείς από τους επιβάτες οι οποίοι προς στιγμήν τρόμαξαν.
Από τις 07.00 έκελεισε η γραμμή Κιάτο - Λιόσια, ενώ σε περίπου 20 λεπτα θα έχει αποκατασταθεί το πρόβλημα, καθώς γερανός θα πάρει το εγκαταλελλειμένο όχημα από το σημείο.
πηγή:newsbomb