O.SY. BUS DRIVERS Τρόϊκα: 'Ηρθε η ώρα των δημοσίων υπαλλήλων! - "O.SY. BUS DRIVERS®"
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ :
Home » » Τρόϊκα: 'Ηρθε η ώρα των δημοσίων υπαλλήλων!

Τρόϊκα: 'Ηρθε η ώρα των δημοσίων υπαλλήλων!

Written By OsyBusDrivers on Τετάρτη 4 Μαΐου 2011 | 1:06 μ.μ.

- "Καταργείστε θέσεις για να απολύσετε υπαλλήλους" λένε οι "τροϊκανοί"
- Τι λένε για επιχειρησιακές συμβάσεις και κλειστά επαγγέλματα.
- Ποιους βλέπει σήμερα η Τρόικα και τι θα απαιτήσει

Ώρα μηδέν για την Ελλάδα της μετά μνημονίου εποχής: Με συστάσεις ακόμη και για απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων -μέσω της κατάργησης θέσεων εργασίας- φτάνουν την ερχόμενη εβδομάδα στην Αθήνα οι επικεφαλής της τρόϊκα.

Ήδη τα τεχνικά κλιμάκια σαρώνουν τα υπουργεία προκειμένου να συλλέξουν τα στοιχεία που απαιτούνται για να έχουν έτοιμες μέσα στις επόμενες ημέρες τις εκθέσεις προόδου για την ελληνική οικονομία.

Παρά τις πολιτικές δηλώσεις στήριξης και εμπιστοσύνης στο κυβερνητικό έργο, αλλά και το κατηγορηματικό «όχι σε αναδιάρθρωση» των αξιωματούχων τόσο της Κομισιόν όσο και της ΕΚΤ και του ΔΝΤ, δεν είναι τυχαία η «εμμονή» που επιδεικνύεται για την ανάγκη «κατά γράμμα εφαρμογής των μέτρων του μνημονίου».

Η τρόϊκα έχει εκφράσει εδώ και αρκετό διάστημα τις ενστάσεις της για τις παρεμβάσεις που υιοθετήθηκαν στο μέτωπο των κλειστών επαγγελμάτων, θεωρώντας ότι θα έπρεπε να υπάρξουν ριζικές ανατροπές και όχι απλώς μια «χαλάρωση των περιορισμών», έχει ζητήσει άμεσα και απτά αποτελέσματα από την φοροδιαφυγή, ενώ τον Ιούνιο θα κριθεί και το εάν η εφαρμογή επιχειρησιακών συμβάσεων βρίσκεται σε επιθυμητό επίπεδο.

Θεωρώντας λοιπόν ότι το ερχόμενο δίμηνο πρέπει να γίνουν τολμηρά βήματα από πλευράς Κυβέρνησης –δεδομένου ότι τον επόμενο μήνα θα δημοσιοποιηθεί και η έκθεση για την βιωσιμότητα του ελληνικού χρέους- και με την περικοπή των δαπανών να είναι το νο1 ζητούμενο, οι επικεφαλής της τρόϊκα θα ζητήσουν –μεταξύ πολλών άλλων- και την πλήρη και άμεση εφαρμογή της συρρίκνωσης του δημόσιου τομέα κατά 30%, που ήταν και το βασικό σχέδιο, ακόμα και αν χρειαστούν απολύσεις μέσω κατάργησης θέσεων εργασίας, τις οποίες επιτρέπει το Σύνταγμα.

Προς το παρόν, τα τεχνικά κλιμάκια των ΕΕ, ΔΝΤ και ΕΚΤ -που προηγούνται των επικεφαλής- έπιασαν δουλειά από χθες ξεκινώντας τις συναντήσεις τους από το υπουργείο Οικονομικών και το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (ΓΛΚ).

Σε πρώτη φάση η τρόικα ζήτησε να ενημερωθεί για τα πεπραγμένα του πρώτου τριμήνου και την πορεία των εσόδων, ενώ φέρεται να ασκεί έντονες πιέσεις ώστε στο Μεσοπρόθεσμο Δημοσιονομικό Πλαίσιο Στρατηγικής (ΜΔΠΣ) να υπάρχουν πιο ρεαλιστικοί στόχοι για την εξοικονόμηση 26 δισ ευρώ από φέτος έως και το 2015.

Δηλαδή, να μην βασιστεί η μείωση του ελλείμματος στους στόχους που έχουν τεθεί για την μείωση της φοροδιαφυγής και την αντιμετώπιση της εισφοροδιαφυγής, αλλά στον περιορισμό των δαπανών στα πρώτα χρόνια τουλάχιστον.

Σύσκεψη υπήρξε, επίσης, και για το μέλλον του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, όπου προωθείται η διάσπασή του και η πώληση του εμπορικού τμήματος που θα προκύψει.

Σήμερα, θα συνεχιστούν οι συσκέψεις στο ΓΛΚ, ενώ τα τεχνικά κλιμάκια θα επισκεφτούν και τα υπουργεία Υποδομών και Εργασίας.

Στο υπουργείο Υποδομών το ζητούμενο είναι να εξετασθεί η πορεία εξυγίανσης των ΟΣΕ και ΟΑΣΑ, ενώ στο Εργασίας το θέμα είναι η κατάσταση των ασφαλιστικών ταμείων. Παράλληλα, σήμερα θα συζητηθεί και το σχέδιο της αξιοποίησης των περιφερειακών αεροδρομίων.

Αύριο, Πέμπτη, στο στόχαστρο της τρόικα θα βρεθούν οι εξελίξεις στον τραπεζικό τομέα, καθώς ασκούνται πιέσεις για κινήσεις συνεργασίες ώστε να εξασφαλίσουν οι τράπεζες μόνες τους την χρηματοδότησή τους.

Την Παρασκευή σειρά έχει το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων και οι ΔΕΚΟ. Η τρόικα έχει έρθει στην Αθήνα με σκοπό να δει λεπτομερές σχέδιο ιδιωτικοποιήσεων, καθώς θεωρεί ότι είναι κρίσιμης σημασίας για την βιωσιμότητα του χρέους.

Οσο πιο γρήγορα και πιο γενναίες αποκρατικοποιήσεις γίνουν, τόσο πιο γρήγορα θα αποκλιμακωθεί το χρέος και θα μειωθούν οι πιέσεις από τις αγορές.

Στο μέτωπο των ΔΕΚΟ, εκτός από τον απολογισμό του πρώτου τριμήνου του έτους, θα συζητηθούν και τα μέτρα του ΜΔΠΣ από τα οποία θα προέλθει εξοικονόμηση 2,3 δις ευρώ στην περίοδο 2012 – 2015 ή περίπου 600 εκατ. ευρώ κατ’ έτος.
Share this article :

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΤΟ YOU - TUBE

 
Support : Copyright © 2012. "O.SY. BUS DRIVERS®" - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger
back to top