Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Απεργία στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο...

Και πορεία στο υπουργείο Οικονομικών

Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία προχωρούν σήμερα οι εργαζόμενοι του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου αντιδρώντας στην ιδιωτικοποίησή του.

Στο πλαίσιο της κινητοποίησης οι εργαζόμενοι προγραμματίζουν και πορεία στο υπουργείο Οικονομικών.

Ο Σύλλογος Εργαζομένων ζητεί άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Οικονομικών.