Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Στάση εργασίας κάνουν αύριο στον ηλεκτρικό..

Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν αύριο Τρίτη 3 Μαίου απο τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 4 το απόγευμα οι συρμοί του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου.. Τα σωματεία των εργαζομένων θα πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση με αντικείμενο τη λήψη αποφάσεων για κινητοποιήσεις, αντιδρώντας...


"στις υποχρεωτικές μετατάξεις και τις διώξεις των εργαζομένων" όπως αναφέρεται σε ανακοίνωσή τους.

 ΠΗΓΗ - trelokouneli.