Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Στους δρόμους και οι ένστολοι!

Θα κάνουν πορεία στη ΔΕΘ

Πορεία διαμαρτυρίας θα πραγματοποιήσουν οι ένστολοι στη ΔΕΘ. Οι αστυνομικοί κατεβαίνουν στο... δρόμο για να διεκδικήσουν τα αίτηματά τους, τα οποία, όπως λένε, είναι η αναγνώριση του επαγγέλματός τους ως επικίνδυνου και ανθυγιεινού, η εφαρμογή των όρων υγιεινής και ασφάλειας, η αναγνώριση της Σχολής Αστυφυλάκων ως Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα καθώς επίσης και τη βιωσιμότητα των ασφαλιστικών τους ταμείων.

Οι αστυνομικοί θα κάνουν πορεία την Παρασκεύη, 9 Σεπτέμβρη, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.