Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΙ ΚΑΤΕΛΑΒΑΝ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ...

Σε κατάληψη του δημαρχείου του δήμου Τρικκαίων προχώρησαν, σήμερα το πρωί, πρώην συμβασιούχοι, διεκδικώντας τα δεδουλευμένα τους. Οι πρώην συμβασιούχοι δεν επέτρεψαν στον αντιδήμαρχο Γιώργο Στουρνάρα, ο οποίος αναπληρώνει...
τον απουσιάζοντα δήμαρχο Τρικκαίων Χρήστο Λάππα, να εισέλθει στο κτίριο.