Το ραντεβού του υπουργού με την τρόικα πραγματοποιήθηκε σε κτίριο του υπουργείου στη Χαρ. Τρικούπη, καθώς το κτίριο του Παπάγου τελεί από το πρωί υπό κατάληψη. Νωρίτερα, η τρόικα είχε επισκεφθεί τα δικαστήρια της Ευελπίδων.
Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011
Απελευθέρωση ταξί - φορτηγών υπόσχεται στην τρόικα το υπουργείο Υποδομών!!!
Το ραντεβού του υπουργού με την τρόικα πραγματοποιήθηκε σε κτίριο του υπουργείου στη Χαρ. Τρικούπη, καθώς το κτίριο του Παπάγου τελεί από το πρωί υπό κατάληψη. Νωρίτερα, η τρόικα είχε επισκεφθεί τα δικαστήρια της Ευελπίδων.