Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Συνεχίζονται οι καθυστερήσεις στον Ηλεκτρικό

Μετ΄εμποδίων γίνονται και σήμερα οι μετακινήσεις του επιβατικού κοινού με τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, λόγω της υποχρεωτικής μετάταξης 144 εργαζομένων του ΗΣΑΠ με αποτέλεσμα οι συρμοί να διέρχονται από τους σταθμούς με σημαντικές καθυστερήσεις.
Μετ΄εμποδίων γίνονται και σήμερα οι μετακινήσεις του επιβατικού κοινού με τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, λόγω της υποχρεωτικής μετάταξης 144 εργαζομένων του ΗΣΑΠ, με αποτέλεσμα οι συρμοί να διέρχονται από τους σταθμούς με σημαντικές καθυστερήσεις.
Το χάος που δημιουργήθηκε την Παρασκευή οδήγησε στην παραίτηση του διευθύνοντος συμβούλου της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε.), Β. Σπυράκου, μετά από εντολή του υπουργού Υποδομών, Γ. Ραγκούση.

ΠΗΓΗ