Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Υπόσχονται εξομάλυνση στα δρομολόγια των ΗΣΑΠ από αύριο

Από αύριο θα αποκατασταθεί η κανονική λειτουργία του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, υπόσχεται η εταιρεία.
Οι συρμοί, σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΣΤΑ.ΣΥ. (Σταθερές Συγκοινωνίες, πρόκειται για την εταιρεία που προέκυψε από τη συγχώνευση των ΗΣΑΠ, ΑΜΕΛ και Τραμ),θα διέρχονται στους κανονικούς χρόνους από όλους τους σταθμούς.

Η εταιρεία σημειώνει επίσης ότι σήμερα το βράδυ τα δρομολόγια στο τμήμα Ομόνοια-Πειραιάς θα πραγματοποιούνται κανονικά και όχι ανά ημίωρο όπως συμβαίνει τις τελευταίες ημέρες, προκειμένου να εξυπηρετηθούν όσοι επιθυμούν να παρακολουθήσουν τον ποδοσφαιρικό αγώνα του Ολυμπιακού στο "Καραϊσκάκη".
Τα σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία των συρμών δημιουργήθηκαν την περασμένη Παρασκευή εξαιτίας των μετατάξεων 144 εργαζομένων.

ΠΗΓΗ